Avatar billede henrikrasch Nybegynder
30. november 2011 - 21:38 Der er 2 kommentarer

Gendannet Vista - Forsvundne filer

Efter gendannelse af Vista Business på en ældre Lenovo bærbar er en del nyere filer forsvundet fra den pågældende brugerprofil. Hvis filerne er blevet gemt i forbindelse med genopretningen, hvor finder jeg dem så??
30. november 2011 - 22:24 #1
Velkommen til E. ...

Mener du Vista's SYSTEMGENDANNELSE ?

Mener du "Factory Restore" ? Hvis det er tilfældet vil der IKKE være noget som helst af dit eget tilbage... du får PC'en tilbage som da den kom fra "fabrikken" ...
Avatar billede henrikrasch Nybegynder
01. december 2011 - 09:39 #2
Så vidt jeg forstår, har jeg fået maskinen op og køre ud fra et (lidt ældre ) gendannelsespunkt. I hvert fald er nogle filer borte og væk ( fra deres oprindelige placering). Men kan jeg finde dem igen? og hvor?