Avatar billede henrikrasch Nybegynder
30. november 2011 - 21:43 Der er 3 kommentarer

Sikkerhedskopier fylder min harddisk :-(

Harddisken på min ældre Lenovo bærbare er ved at fyldt til randen, hvilket ikke passer med omfanget af de filer, jeg har gemt. Jeg mistænker en automatisk sikkerhedskopiering for at være grunden til problemet.
Hvor finder jeg sikerhedskopierne? Hvordan får jeg dem slettet? Og hvordan slår jeg den automatiske sikkerhedskopiering fra?
Avatar billede Blueeyez Mester
30. november 2011 - 21:56 #1
Hvilket styresystem snakker vi om?
Avatar billede chalde Seniormester
30. november 2011 - 21:59 #2
Start -> kontrolpanel -> Lenovo's udvidet sikkerhedskopiering og reetablering / Resuce and recovery.

Vælg herefter start. Herinde kan du administrere dine sikkerhedskopier, slå det fra m.m.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2011 - 22:08 #3
Windows systemgendannelse fylder sikkert også en del!
%windir%\system32\cleanmgr.exe