Avatar billede nk905 Nybegynder
30. november 2011 - 23:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tv-bord til 46"

Hej, folk!

Jeg skal snart købe et tv, hælder til samsungs d468005 og skal derfor finde et tv bord, som passer til det. Jeg har været i mange butikker efterhånden (Ikra, Biva, idemøbler) og ledt på nettet (bilka, tvbord.dk og andre) uden at finde noget som jeg synes passer godt...Har I nogen råd til hvor man kunne prøve at kigge?
Jeg så gerne at højden helst var 50 cm eller derover og bredden maks 150 cm, helst 120 cm - 150 cm.

Ville sætte stor pris på jeres hjælp!

Mvh

Nikolaj
Avatar billede nk905 Nybegynder
30. november 2011 - 23:06 #1
Glemte at sige at jeg gerne vil have at der er plads til hifi under tv'et...Så derfor fungere mange tv-borde ikke for mig, da de ofte har opdelt hylderne sådan at det bliver svært at finde plads til subwooferen...
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2011 - 00:01 #2
Hvis det var mig, så ville jeg hænge tv'et op på væggen. Du kan få nogle vægbeslag så tv'et bare skal hænge som et maleri (til omkring 800 for Samsungs løsning eller billigere hvis det må være et kopiprodukt).
Avatar billede nk905 Nybegynder
01. december 2011 - 08:54 #3
Desværre er væggen ret svag - så jeg tør ikke rigtig hænge tv'et på den:(
Avatar billede kimwright Nybegynder
01. december 2011 - 09:23 #4
:| hvordan tør du være i et rum hvor væggen er så svag du ikke tør hænge et tv på den?
Avatar billede nk905 Nybegynder
01. december 2011 - 10:10 #5
Det er væg, der adskiller to rum, men som ikke er så tyk og tror det meste er gips...Men jeg ville gerne have et tv-bord, så jeg også kan stille bluray-afspiller og hifi under den...
Avatar billede 2mas2 Juniormester
01. december 2011 - 11:30 #6
Hej Nikolaj
Jeg har selv været samme tur igennem. Været i 100 forretninger, tog en tur ned til Hvalsø hvor tvbord.dk har showroom. Det er godt nok noget møj de har og absolut ikke pengene værd.
Biva hadder jeg - men det var der jeg fandt mit tv-bord til sidst :-)
Så jeg har ikke noget forslag til dig andet end at "lige pludselig" dukker det op.
Avatar billede nk905 Nybegynder
03. december 2011 - 21:47 #7
Hej, igen!

Jeg har et dumt spørgsmål...Hvis subwooferen ikke kan stå oprejst i tv-bordet, er der så nogen problemer ved at lægge den ned?
Avatar billede kimwright Nybegynder
05. december 2011 - 12:19 #8
Citat fra en hifi hjemmeside
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54405

"Så længe basenheden, og eventuelle basporte, har frit 'udspil', kan subben sagtens ligge ned. Derimod har Brasch en pointe - det er ikke sikkert, at de resterende objekter i TV-møblet, især TV'et, bryder sig om rystelserne fra en subwoofer. Specielt selvfølgelig, når der spilles højt, ved lavere lydstyrker er det nok ligegyldigt. "
Avatar billede nk905 Nybegynder
12. december 2011 - 10:34 #9
Hej, igen!

Tak allesammen for jeres hjælp! Skriv for point - det har været nogle gode input!

Mvh

Nikolaj
Avatar billede nk905 Nybegynder
24. december 2011 - 10:28 #10
Der er desværre ingen, der har meldt sig, så jeg snupper pointsne selv...Kan også oplyse at det bord jeg regner med at købe bliver:

http://www.jysk.dk/130/135/3677018/a/catalog-sales

Mvh

NK905
Avatar billede nk905 Nybegynder
24. december 2011 - 10:29 #11
Svar