Avatar billede Masi99 Nybegynder
09. december 2011 - 22:49 Der er 4 kommentarer

Søgemaskine?

Hej :-)
Er der nogle der ved hvordan man laver en forholdsvis simpel søgemaskine.
Tak på forhånd :-)
Avatar billede swiatecki Novice
09. december 2011 - 23:44 #1
Well en fremgangsmåde er at løbe al indhold på en side igennem(via en crawler), og så tælle hvor mange gange et ord/sætning fremkommer. Så kan du sammenligne siders indhold efter ordet "ost".

Der er rimelig meget literatur om dette emne på nettet.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
10. december 2011 - 00:00 #2
ja eller ring til Sergey Brin, han burde om nogen vide det
10. december 2011 - 09:36 #3
... så kunne du evt. begynde med at 'søge' i dine tidligere spørgsmål (som stadig hænger i luften?) ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Masi99 (Point ude: 560 )
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede olebole Juniormester
10. december 2011 - 18:27 #4
<ole>

En rigtig god begyndelse ville være at følge karise_larry's opfordring til at vise, du overhovedet sætter pris på at få hjælp og gider forholde dig til den.

Dernæst ville det nok være en idé at forklare, hvad du spørger om i denne tråd. Vil du f.eks. søge på dit eget site eller på nettet - og hvordan skal det bruges?

/mvh
</bole>