Avatar billede ellee Nybegynder
12. december 2011 - 18:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 9 - forkert - vil have den gamle version?

Til rette vedkommende

Jeg har lige haft installeret den nye explorer 9, men ønsker den gamle version.

Hvordan kan jeg gå tilbage, således at jeg har den gamle version igen af explorer?

Ser frem til at høre fra jer!
Avatar billede ellee Nybegynder
12. december 2011 - 18:37 #1
Den standard version som man har på sin computer, hvad hedder den? det er den gamle version jeg gerne vil tilbage til. håber i kan hjælpe snarest muligt, da jeg har en eksamen meget snart - og helst vil have det hele i orden på computeren inden da.

:(
Avatar billede milter Ekspert
12. december 2011 - 18:42 #4
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2011 - 18:42 #5
Kontrolpanel - tilføj/fjern programmer - Vis opdateringer - Fjern opdateringen med IE9
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 18:43 #6
eller en systemgendannelse til før du installerede IE8
Avatar billede ellee Nybegynder
12. december 2011 - 18:55 #7
TUSIND TAK! Internet explorer 9 er noget værre noget - især når man har vænnet sig til den gamle version.
Avatar billede ellee Nybegynder
12. december 2011 - 18:56 #8
Hvordan kan jeg uddele point?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2011 - 19:02 #9
Du ber om et svar fra den du ønsker at tildele point, og herefter accepterer du svaret.
Du kan her se hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

PS: Jeg skal ikke have point.  :-)
Avatar billede ellee Nybegynder
12. december 2011 - 19:05 #10
Okay tak :-)

Jeg fik ihvertfald løst problemet via milters svar - #2. Så venter bare på et svar nu, så jeg kan acceptere :-)
Avatar billede milter Ekspert
12. december 2011 - 19:11 #11
Det tager jeg som et ønske om et svar, så jeg laver et her.

Hvis du vil give andre point, må du bede dem om også at lægge et svar, og pointene vil så blive delt mellem alle "Svar"  :-)