Avatar billede schua Praktikant
13. december 2011 - 13:13 Der er 7 kommentarer

Hjælp til navigation i Applikation

Hej Alle

Vi er en gruppe studerende, der er igang med et eksamens projekt. Vi er stødt lidt på et problem. Vi er igang med at lave en applikation. Vi vil gerne have et kort med markering på restauranter i Aalborg.

Kortet kan vi godt finde ud af og lave i. f.eks openstreet map, men vi har et problem. Vi vil rigtig gerne have det til at når man trykker på markeringen, skal det være muligt at navigere hen til stedet.

Vi ved bare ikke hvordan vi får denne funktion implamenteret. Vi vil meget gerne høre om der er nogle der ligger inde med et link til en guide der fortæller hvordan dette fungere. Eller er der en her inde der vil hjælpe os så hører vi gerne.
13. december 2011 - 13:28 #1
Mon ikke du skulle kigge på denne liste først:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/schua

Med alle de uafsluttede spørgsmål vil der typisk ikke være den store interesse i at hjælpe dig.

Kig evt. her for hjælp:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede schua Praktikant
13. december 2011 - 13:47 #2
TILFREDS NU?
13. december 2011 - 14:49 #3
At du går ind og tager pointene selv i nogle få af dine spørgsmål - på trods af at der nogen der brugt deres tid på at hjælpe dig - stiller dig absolut ikke bedre end før!

Måske skulle du ændre din indstilling til at benytte dette forum. Jeg kan se at jeg ikke er den første, der har mindet dig om dine mange åbne spørgsmål.
Avatar billede schua Praktikant
13. december 2011 - 16:05 #4
Jeg vil mene at et forum er med til at hjælpe folk. Jeg er sådan set lidt ligeglad med om folk svarer på mine spørgsmål eller ej. Dog vil jeg sige, de mennesker der bruger meget tid på at holde øje med hvad andre foretager sig, siger mig intet og forstår ikke hvorfor de ikke fokusere på det de er gode til. Det er godt der findes steder som dette hvor folk kan dele med hinanden, men syntes nogle mennesker går i små sko hvis man går op i point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2011 - 19:32 #5
syntes nogle mennesker går i små sko hvis man går op i point.

Det kan godt være du synes det er at gå i små sko, men point er kommet for at blive, og mange point ude viser blot at man er useriøs.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2011 - 02:44 #6
Hvis du er ligeglad md om folk svarer, saa kunne du jo helt undlade at stille spoergsmaalet ...

:-)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2011 - 02:58 #7
Og med hensyn til manglende point givelse, saa overvej hvad der sker hvus du hyrer en toemrer til at lave et nyt koekken, han laver koekkenet og du glemmer alt om betaling.

Desvaerre (!!) kan man ikke indrage point via inkasso.