Avatar billede jonatanharring Nybegynder
16. december 2011 - 16:13 Der er 3 kommentarer

Almen PHP erfaring (cutenews)

Jeg er ved at programmere et større projekt vha. cutenews (utf-8 1.56 versionen).
Jeg har bare ikke tid til det, og er heller ikke god nok. Jeg har brug for en med kunnen inden for PHP, og evt. kender til cutenews. jeg har brug for at få intergreret et rating system på siden (der er en guide på nettet, men den er for svær for mig se link http://cutephp.com/forum/index.php?showtopic=22497).

send mig en email: harring.email@gmail.com hvis du er frisk på en aftale.
Avatar billede Six Nybegynder
16. december 2011 - 16:32 #1
Skulle du ikke tage at få styr på hvordan eksperten fungerer?

Du har endnu ikke lukket et eneste af dine spørgsmål. Så kan du da godt nok heller ikke forvente nogen respons overhovedet :)

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Six Nybegynder
16. december 2011 - 16:33 #2
Jeg var vidst for hurtigt - mht at det var alle dine spørgsmål. Men det gør det jo bare endnu værrer, når du godt ved hvordan du skal behandle svar :)
Avatar billede jonatanharring Nybegynder
16. december 2011 - 21:41 #3
arbejder på sagen. men det tager lang tid