Avatar billede MPlauborg Nybegynder
18. december 2011 - 17:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Z-CMS

Hej eksperter.

Jeg står og mangler en der kan kode php m.m. og som er rigtig godt inde i det CMS system der hedder Z-CMS

Systemet er fra 2008 og der er tale om et freelance job.

Håber at høre fra en.

VH Michael
Avatar billede lilleweb Nybegynder
20. december 2011 - 11:31 #1
Jeg kan desværre ikke hjælpe men ...Z-CMS ... nu bliver jeg helt nysgerrig. Det kender jeg slet ikke. Er det Open Source eller?
Hvad er fordelen ved det?
Jeg arbejder selv med Drupal, MODx og WordPress men har aldrig hørt om Z-CMS. Min erfaring er at det altid kan betale sig at være nysgerrig med hvad der sker i CMS verdenen!

:-)
Morten
www.lille-web.dk
Avatar billede MPlauborg Nybegynder
20. december 2011 - 13:11 #2
Det er et gammelt system som er dansk udviklet.

Jeg arbejder til daglig med joomla, og synes ikke z-cms er specielt logisk...men der er også sket meget siden 2008, på den front.
Avatar billede MPlauborg Nybegynder
01. februar 2012 - 09:18 #3
Lukket