Avatar billede cardude Praktikant
19. december 2011 - 09:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan man ikke få en tablet pc med 3g og sms/mms

jeg har googlet en del men kan ikke rigtigt finde svaret på spørgsmålet kan man ikke få en tablet pc med 3g og sms/mms.

jeg overvejer at afskaffe min iphone 4 da jeg smadrer den for ofte og ikke gidder at reparere den mere. og vil derfor købe en håndværker telefon og en tablet, men jeg vil have en tablet med sms og mms, evt en ringe funktion men jeg kan ikke finde informationer om hvorvid de forskellige tablet pc,er kan eller ikke kan sms'e jeg ved at ipad kun kan smse med jailbreak.
Avatar billede kimwright Nybegynder
19. december 2011 - 10:25 #1
Jeg har et program i mit google chrome - som gør jeg kan sms fra browseren - sådan noget ville jo være en mulighed på en evt. tablet - så ville du kun skulle have ét telefon nummer :) men ved ikke om man kan gøre det med mms :)
Avatar billede kimwright Nybegynder
19. december 2011 - 10:56 #2
googlede lige lidt og fandt dette link http://www.squidoo.com/tablet-phone

Tablet's som er fuldt funktionelle telefoner :)
Avatar billede cardude Praktikant
21. december 2011 - 08:12 #3
hmm ja altså nu har jeg selv brugt en del tid. og det lader til at hvis man vil have en tablet over 7 tommer med telefon så kan det kun lade sig gøre ad uoriginale veje.

imidlertidigt så kommer Samsung Galaxy Tab 7.7 i januar med indbygget telefon funktion. 8.9 og 10.1 har ikke telefon indbygget fra starten.

jeg tror det ender med at jeg snupper mig en galaxy tab 7.7 når den kommer på markedet.
Avatar billede kimwright Nybegynder
21. december 2011 - 08:21 #4
også fornuftigt :) Galaxy tab's er super fede :)