Avatar billede jacobi3 Nybegynder
19. december 2011 - 10:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Acer ?

Hej jeg er kommet til og slette alt på min søns bærbar, det er en acer som er født med vista som jeg havde lagt en windows 7 på, men ville formater den da den var begyndt og være træls, men kom til og formater begge drev så jeg har ingen backup eller noget til den, kunne kun ligge en xp ind på den men den kan jeg ikke få på nettet da den jo nu mangler nogen driver, og dem kan jeg ikke få lagt ind på den da jeg ingen har, har hentet nogen fra acer hjemme side men det virker ikke rigtigt, jeg kan ikke få den til og ligge en ny wista ind eller en ny 7, nogen der har en ide om hvad jeg gøre.

mvh Bo
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 10:27 #1
Måske et lidt dumt spørgsmål, men er det de rigtige drivere du har installeret?
Avatar billede jacobi3 Nybegynder
19. december 2011 - 10:41 #2
Nej det er det nok ikke :) men er ikke sikker på de har den rigtige driver til xp til min model da den jo er født med vista så jeg ved ikke helt hvad jeg skal hente til den :(
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 10:46 #3
Hvilken Acer model har du?
Avatar billede jacobi3 Nybegynder
19. december 2011 - 10:53 #4
acer aspire 5315 :)
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 11:03 #5
Ok, du må igennem http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/drivers

Når du har fundet Acer Aspire 5315, er der et lille link under boksene til et program, der kan finde ud af hvilket hardware du har.
Det er vigtigt, da det lader til at Acer Aspire 5315 har været/er produceret med 3 forskellige netkort.

Når du har fundet ud af hvilket hardware, er det bare at vælge Windows XP fra dropdown-menuen, og hente de korrekte drivere.
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 11:03 #6
Ok, du må igennem http://www.acer.dk/ (...)

Når du har fundet Acer Aspire 5315, er der et lille link under boksene til et program, der kan finde ud af hvilket hardware du har.
Det er vigtigt, da det lader til at Acer Aspire 5315 har været/er produceret med 3 forskellige netkort.

Når du har fundet ud af hvilket hardware, er det bare at vælge Windows XP fra dropdown-menuen, og hente de korrekte drivere.
Avatar billede jacobi3 Nybegynder
19. december 2011 - 13:00 #7
Er nok nødt til og opgive kan simpelhen ikke finde ud af det øv jeg  har snart brugt en milliard af skiver til diverse programmer da jeg heller ikke kan få mit usb stik til og virke på den øv :(
Avatar billede jacobi3 Nybegynder
19. december 2011 - 14:11 #8
Har opgivet har brugt rigtig mange timer på den og magter næsten ikke mere jeg har brugt et hav af skiver til diverse prog da jeg heller ikke kan få usb til og virke på den :(
Avatar billede jacobi3 Nybegynder
19. december 2011 - 14:13 #9
Hov sorry havde ikke set den anden var blevet postet
Avatar billede jacobi3 Nybegynder
17. februar 2012 - 09:13 #10
Tråden må lukkes har ikke fundet ud af noget med den :)