Avatar billede helge.la Novice
21. december 2011 - 08:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning af ekstra faktura

Hej
Er der en som kan hjælpe mig med at udskrive en ekstra faktura i c5 hvor der står faktura og ikke fakturakopi
Avatar billede hsund Juniormester
21. december 2011 - 08:29 #1
Hej Helge,
Den eneste måde er at gå i Tekster under Ordre/Tilpasning og finde teksten fakturakopi og fjerne "kopi".

Hsund
Avatar billede helge.la Novice
21. december 2011 - 08:47 #2
Tusind tak for svaret det virkede
21. december 2011 - 08:55 #3
Det kan man ikke pga. sikkerhed omkring unikke fakturanummer, men tag en kopi i stedet,

JLALAU
Avatar billede SineHo Nybegynder
05. januar 2012 - 23:02 #4
Udskriv evt. alle dine faktura til en pdf-fil - så har du dem altid igen hvis det skulle blive nødvendigt :-)
Sine
Avatar billede helge.la Novice
06. januar 2012 - 07:57 #5
Tak for det