Avatar billede FnuggiXx Nybegynder
22. december 2011 - 19:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Leder efter speciel hvidløgs hakker

Hej Alle.

Håber en eller anden kan hjælpe mig med at finde en hvidløgs hakker som jeg har set en gang i mit liv, og det er ikke mere en ca. 8 mdr. siden..

Den er lille rund, med små knive inden i. og så et gummi hjul neden under..
Man åbener en lille låge i toppen og putter sit fed hvidløg ned i den. lukker og køre så hakkeren hen over bordet, så får det lille gummi hjul de små knive til at køre rundt inden , og hakker hvidløget i bitte små stykker... fik afvide at den er købt her i danmark og fås i mange farver... den er i klar plast og 1 farve..

Håber min beskrivelse er god nok til noget ved hvilket mærke det er og måske hvor man kan købe den..
Avatar billede vejmand Juniormester
22. december 2011 - 19:18 #1
Avatar billede FnuggiXx Nybegynder
22. december 2011 - 19:34 #2
Det var helt perfekt Vejmand... det var godt nok et hurtigt svar... det var lige den jeg ledte efter... tak for hjælpen og ha en rigtig god jul.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. december 2011 - 19:40 #3
Velbekomme, og god jul til dig også.

Husk en anden gang, send egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
Når problemet er løst, ber du hjælperen om at sende "svar" så du kan tildele de udlovede point som tak for hjælpen. Nu har du jo taget pointene tilbage.  :-)