Avatar billede baxton Nybegynder
28. december 2011 - 13:26 Der er 9 kommentarer

overføre foto fra picasa fra min bærbar til min stationær pc

Hvordan kan jeg overføre foto (feriebilleder) fra mit Picasa album på den bærbare som jeg har med på rejser, til mit Picasa album på den  stationære hjemme i stuen?

Kan nogen skrive en manual til mig sådan meget let forståelig?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. december 2011 - 13:54 #1
med internetadgang, så skal du bare have dropbox på begge maskiner, og sætte den op, så den synkroniserer billeder (og kun det).
https://www.dropbox.com/
Avatar billede Kengun Praktikant
28. december 2011 - 21:20 #2
Som Claes57 skriver så er Dropbox udemærket til det her. Vil lige lægge til at Dropbox også kan synkronisere andre filer, og ikke bare billeder.
Avatar billede baxton Nybegynder
30. december 2011 - 12:31 #3
jeg har ingen dropbox eller hvad i kalder det. En ven har tidl. kunne flytte mine foto fra den bærbar til den stationære ved at bruge en ledning fra den stationære og sætte ind i den bærbare. Men så kan jeg ikke huske mere hvordan man kommer videre er total blank til det her.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. december 2011 - 13:26 #4
dropbox er et program, så du fra den bærbare kopiere dine billeder til din private mappe ude på nettet, og fra den stationære kan du så kopiere dem ind.
med kabel, så er det lettest med dette
http://www.sandberg.it/da-dk/product/USB-to-USB-Share-Link
Avatar billede baxton Nybegynder
30. december 2011 - 19:21 #5
nå sådan takker claes57
Avatar billede claes57 Ekspert
30. december 2011 - 19:37 #6
du skal bare klikke på "Svar (til løsninger og pointgivning)" og lave et indlæg - og acceptere det som svar, så beholder du point, og har lidt til at arbejde med fremover... Godt Nytår.
Avatar billede baxton Nybegynder
01. januar 2012 - 02:27 #7
Tusind tak for hjælpen Claes <3 <3 <3
Avatar billede baxton Nybegynder
01. januar 2012 - 02:28 #8
Godt man kan spørge her :-)
Avatar billede baxton Nybegynder
01. januar 2012 - 02:28 #9
Tak