Avatar billede esmark Praktikant
28. december 2011 - 23:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd fra internettet.

Hej
Nogle der kan hjælpe med dette problem. Jeg har lyd når jeg spiller eller høre musik fra pcen, men når jeg går på nettet er der ingen lyd. hvordan får jeg lyden tilbage?

styresystemet er win7, lydkort er soundblaster x-fi
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2011 - 00:08 #1
Du har vel deaktiveret?
http://gratisupload.dk/vis/671046/
Avatar billede esmark Praktikant
29. december 2011 - 09:13 #2
Nej

Har ledt efter et sådanne ikon men har jeg ikke kun de 3 andre i min "mixer" så lidt mærkeligt ingen steder jeg tilsydenladende kan aktivere og deaktiverere lyd på nettet alt andre lyd virker...
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2011 - 09:22 #3
Ikonet er der også kun når du har aktiveret et link med lyd Eks. YouTube.
Avatar billede esmark Praktikant
29. december 2011 - 11:23 #4
Nope

Har kun højtalere systemlyde og steam som muligheder ligegyldigt om jeg er på youtube eller ikke ?!
Avatar billede pstidsen Novice
29. december 2011 - 16:44 #5
Er det ligemeget hvilken browser du bruger? For så kunne det jo være netkortet.
Avatar billede esmark Praktikant
31. december 2011 - 13:45 #6
Ja har downloadet andre browser, afinstalleret drivere til lydkort, helt fjernet lydkortet osv. Intet hjal så nu har jeg brugt den grove udgave og formateret hele skidtet og startet forfra... og nu virker det som det skal.
Avatar billede pstidsen Novice
31. december 2011 - 14:59 #7
du lukker bare selv :-)
Avatar billede esmark Praktikant
04. januar 2012 - 16:48 #8
lukket