Avatar billede larsini Seniormester
02. januar 2012 - 10:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Indbygget webcam "forsvundet"

Bærbar HP Pavilion med Win7. For 3 uger siden koblede jeg et eksternt Logitech webcam til min pc, brugte det et par gange og afinstallerede derefter tilhørende Logitech-software. Siden har hverken enhedshåndtering eller stifinder kunne lokalisere det indbyggede webcam!!! Har prøvet at køre en omgang Belarc, som heller ikke kan se det (jeg har et print af en Belarc rapport fra 9. nov. og på daværende tidspunkt kunne Belarc godt se det). Webcam'et beskriver HP som et "HP Webcam med integreret mikrofon", den indbyggede mikrofon så gad vide hvor integreret de to enheder er i virkeligheden. Har Logitech efterladt noget snavs? Gode forslag please.
Avatar billede larsini Seniormester
02. januar 2012 - 10:22 #1
Rettelse: indbyggede mikrofon fungerer fint
Avatar billede WPCS Nybegynder
02. januar 2012 - 12:05 #2
Geninstaller driver til webcam fra HP
Avatar billede WPCS Nybegynder
02. januar 2012 - 12:06 #3
Eller systemgendannelse fra FØR du tilsluttede ekstern kamera
Avatar billede claes57 Ekspert
02. januar 2012 - 12:08 #4
har du prøvet en systemgendannelse til før logitech blev installeret?
Avatar billede larsini Seniormester
02. januar 2012 - 12:22 #5
driver: er forsøgt, men da den udvalgte driver skulle installeres nægtede den at fortsætte pga manglende webcam - et høne / æg problem ;-)

systemgendannelse: øøøøøøøøøøøøh, kort før jul, og dermed i en ustabil sindstilstand, besluttede jeg at slette gammelt junk på min externe hdd, så udelukket og kommentarer hertil frabedes venligst...
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2012 - 13:11 #6
Hvilken Pavilion?
Avatar billede larsini Seniormester
02. januar 2012 - 13:23 #7
dv6645eo
Avatar billede Firezar Nybegynder
02. januar 2012 - 13:34 #8
Har du prøvet at søge efter "webcam" i startmenuen? Det hjalp mig...
Avatar billede larsini Seniormester
02. januar 2012 - 16:14 #9
åh ja, det er skam prøvet - en lodning eller lignende kan være gået løs (det gør de jo hos hp), men jeg bruger den bærbare som stationær, så der er ikke tumlet rundt med den
Avatar billede larsini Seniormester
17. januar 2012 - 07:39 #10
lukker