Avatar billede knente Praktikant
03. januar 2012 - 21:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HTC Desire bliver (for) varm

Efter 15 - 30 minutter på mail eller nettet (enkelte gange ved alm. tlf. brug lukker forbindelsen og HTC'en genstarter. Af og til går opstartprocessen i stå, hvorefter eneste løsning er at fjerne batteriet, vente på afkøling og forsøge igen, hvilket som regel lykkes. Htc'en bliver godt og vel håndvarm, måske ca.50 grader C.
Please - hvad stiler jeg op med dyret ?
mvh  Knud
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2012 - 21:50 #1
Har du opdateret tlf. med nyeste software?
Har du prøvet at fabriksgendanne den?
Avatar billede knente Praktikant
04. januar 2012 - 00:06 #2
Tak for forslag.
Vedr. opdatering: For et par mdr. siden opdaterede jeg til Android vers. 2.2.2. Gætter på at det er hvad du spørger om. (?)

Vedr. fabriksgendanneelse: Det vil jeg prøve i morgen. (Skal først finde ud af hvad det er og hvordan.

mvh
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
04. januar 2012 - 00:28 #3
Husk: Tag backup af bl.a. dine telefonnumre, ellers mister du dem alle, inden du "nulstiller" til fabriksindstillingen, da ALT bliver slettet.
Har selv en HTC Desire HD med den sidst nye opdatering, som ikke fungerer ordentligt, da når tlf ringer og jeg vil svare/taster/åbner for samtalen: "Der er sket en fejl, lukker telefonen". Hvorefter jeg skal indtaste pinkode osv. Herefter kan jeg forsøge at ringe til dem der prøvede at ringe til mig!
Den er yderligere begyndt, at ringe fra tidligere kontakter, UDEN at der har været nogen der har ringet, idet når jeg (de første par gange sagde) "Du har lige ringet til mig?", så svarer de ofte: "øøøh, næ jeg har ikke ringet siden i forgårs/sidste uge!"
Har søgt en del på Nettet og fundet lignende lidelsesfæller. Konklusion er: En eller flere efter-installerede programmer/aaps konflikter/virker ikke ordentligt med sidst nye Android-version: 2.3.5
Avatar billede knente Praktikant
04. januar 2012 - 21:56 #4
Hurra - efter fabriksgendannelse virker det hele som i de gode gamle dage. Tusind tak til John_Stigers.
Tilbage er kun 1 væsentligt problem: Hvordan finder jeg ud af at give point ? Jeg har, uden held ledt efter en knap til det brug.

Iøvrigt - til phi2. Tak for deltagelsen, men man kan i brugervejledningen læse sig til at man kan gemme kontakter o.s.v. på mikrokortet, hvilket den gjorde for mig. Dit omtalte problem har jeg da heldigvis endnu ikke mødt. På min tlf. er seneste opdatering benævnt 2.2.2. og ikke 2.3.5 som du nævner. (Det ka' jo være at det er HD efter desire der gør forskellen

mvh
Knud
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2012 - 22:37 #5
Der kommer en boks herunder.
Sæt vinge i den og klik accepter svar.
Se her hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo&context=C3444e04ADOEgsToPDskKyBxb7aRHh3GeS0yCjujSj