Avatar billede Daniel97 Nybegynder
05. januar 2012 - 17:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind på Google produkter på Android, efter nyt sim-kort

Hej alle
Her i dag skiftede jeg fra Telia til BiBoB.
Da jeg så tændte min Galaxy S med det nye sim-kort og var startet op,
så kom en meddelelse om, at Jeg havde indtastet forkerte oplysninger
til "Google-login" eller at min konto var blevet ændret. Jeg tastede eller
"touchede" min kode ind igen *den virker på computeren, når man logger
ind der*. Den vil fortsat ikke tillade mig at logge ind. Det trælse ved det er
jo, at jeg ingen adgang har til Marked og/eller alle de andre ting, hvor der
er krævet Google-login.

Nogle ideér?
Eller erfaringer?
Eller nogle der bare ved det, så vil jeg blive rigtig glad for at uddele ponintene. :-)

Produkt:
Samsung Galaxy S
Android 2.3.3 Gingerbread
Avatar billede pstidsen Novice
05. januar 2012 - 17:37 #1
og du er 100% sikker på du taster ALT rigtigt med STORE og små bogstaver?
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
05. januar 2012 - 17:53 #2
JA, jeg har prøvet omkring 12312312424214124214124124214214421 gange D:
Avatar billede pstidsen Novice
05. januar 2012 - 18:43 #3
så er det nok ikke det.... Hvad er fejlmeddelelsen ?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. januar 2012 - 20:01 #4
Jeg ville starte med at prøve at skifte kodeord på Google kontoen eller at prøve at lave en hard-reset på den.
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
05. januar 2012 - 22:31 #5
Hej igen, jeg har selv lige fundet ud af det.
Det er pga. den totrinsbekræftelse som jeg faktisk selv har aktiveret. Man skal inde på ens egen indstillingside, lave et nyt modul, hvor man f.eks. skriver "Galaxy S" og den laver så en kode, den skriver man så på sin mobil... Hvor kunne jeg dog glemme det.
Nå, men i må gerne få jeres point pga. besvarelserne :-)

- Så smid et svar
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
06. januar 2012 - 00:53 #6
Jeg har ikke hjulpet til at løse problemet ved hånden, så jeg springer over.

Godt det blev løst dog
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
20. februar 2012 - 16:05 #7
Okay. Lukket