Avatar billede Ricki-h Nybegynder
05. januar 2012 - 18:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MSI GX640 grafikkort driver

Hej :)

Jeg har en MSI GX640 laptop med et ATI Radeon HD5850 grafikkort, jeg vil meget gerne have installeret ny driver til det. Jeg har været inde på MSI's egen hjemmeside og fundet en driver, efter at have installeret den starter min computer normalt op, men så snart jeg kommer til login screen, så går skærmen i sort. Har prøvet det op til flere gange, og ender med at køre recovery.
Ville blive rigtig glad hvis der var en som kunne hjælpe mig med at løse problemet.
Avatar billede buttwipe Juniormester
05. januar 2012 - 19:21 #1
Har du prøvet at hente den nyeste driver fra AMD?
Avatar billede Ricki-h Nybegynder
05. januar 2012 - 19:40 #2
Ja, har prøvet at hente både nye og gamle
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
16. januar 2012 - 01:49 #3
Prøv en gang at se om det er den rigtige driver, du installerer, ved at køre http://programmer.downloadcentral.dk/?DriverScanner/Drivers/Diverse/4413. Du behøver ikke købe det, se blot, hvilken driver programmer sig du skal hente.
Avatar billede Ricki-h Nybegynder
17. januar 2012 - 09:55 #4
Tak for svarene, men jeg løste det ved at opdatere min Vbios