Avatar billede craver35 Nybegynder
06. januar 2012 - 15:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer ved opstart i windows 7!

Hej Eksperter.

Jeg har fra et par dage siden oplevet et problem, med min computer, da jeg skulle tænde den. Jeg tændte min Acer Aspire computer igår og da den normalt bare går ind på login siden, skete der pludeligt noget mærkeligt. Login siden kom ikke frem, og jeg kan ikke gøre noget, den står bare med blå skærm, som den gør ved login. Jeg prøvede at genstarte, men det samme skete...

Nogle der kan hjælpe skal til terminsprøve i næste uge!

Mvh. Jeppe
Avatar billede claes57 Ekspert
06. januar 2012 - 15:50 #1
du kan prøve at starte fra dvd'en med win7, og vælge reparation.
Avatar billede Ricki-h Nybegynder
17. januar 2012 - 09:58 #2
På nogle laptops er der installeret en recovery som du kan vælge at køre ved opstart af computeren, du vil miste filerne på computeren.
Avatar billede craver35 Nybegynder
24. januar 2012 - 11:46 #3
gg