Avatar billede mbech Nybegynder
06. januar 2012 - 17:12 Der er 1 kommentar

Safari crasher på min ipad

Er der andre der har problemer med Safari på Ipad 1 efter de har opdateret til nyeste version af IOS ??? Når jeg surfer og især når jeg zoomer ind og ud crasher Safari ret ofte den lukker Safari ned og hopper til home screen. Den gør det meget tit efter jeg har opdateret til nyeste IOS. Hvis min win 7 gik så meget ned røg maskinen ud.
Avatar billede thill Nybegynder
06. januar 2012 - 19:36 #1
Har ikke selv været ude for det, men...

1. Start med at tage en backup i iTunes.
2. Frakobl den og Sluk den.
3. Hold home knappen ned og tilslut data kablet.
4. Når den viser til slut iTunes billedet på din iPad kan du slippe knappen.
5. Følg instruktionenerne på skærmen og lav en komplet gendannelse.
6. Test om fejlen er udbedret.

Hvis ja - indlæs data fra din backup
Hvis nej - Bummer....  men måske du kan benytte en af følgende iPad browsere istedet.

Atomic
Perfect
Superstash
Mercury
Grazing
Geek the Navigator
Browser Duo
iLunascape
iCab
Skyfire