Avatar billede scivias Nybegynder
08. januar 2012 - 16:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvordan importere mine kontakter fra windows live mail til outlook 2010

er blevet træt af windows live msil og alt det halløj og har installeret en outlook 2010 på min pc
har fået mine mails importeret fra windows live mail til outlook men mangler at eksportere mine kontakter fra windows live mail til outlook
kan det overhovedet lade sig gøre
kan ikke finde en brugbar anvisning på nettet
surt show hvis alt skal skrives ind igen
på forhånd tak
Avatar billede Snupti Nybegynder
08. januar 2012 - 17:18 #1
fandt lige den her, ved ikke om den virker. men prøv.
Avatar billede Snupti Nybegynder
08. januar 2012 - 17:19 #2
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 17:32 #3
Gætter på du har Windows Vista eller 7? Eksporter sådan her:
1. Select the Contacts button in the left bottom section or press CTRL+3 to bring up the Windows Live Contacts window.
2. From the Home tab, click on the Export button and select;
Comma separated values (.CSV)
3. Select a location to store the export in and name you export file.
This can be on your Desktop folder for easy access. You can remove the file once everything has been imported into Outlook.
4. Press the Next button.
5. Select all the fields (make sure you scroll down to see all fields).
6. Press Finish.
7. Continue to the Import Contacts in Outlook section.

Og importer sådan her:
1. File-> Open-> Import
2. Select; Import from another program or file.
3. Press the Next button.
4. Select; Comma Separated Values (Windows).
5. Press the Next button.
6. Browse to the location of the previously exported csv-file.
7. Press the Next button.
8. Select your Contacts folder as the destination folder.
9. Press the Next button.
10. Press Finish.
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 17:33 #4
kan ikke finde en brugbar anvisning på nettet
Anvisninger er der i hvert fald nok af. Mon ikke en af dem er brugbar? http://lmgtfy.com/?q=contacts+from+windows+live+mail+to+outlook+2010
Avatar billede scivias Nybegynder
09. januar 2012 - 15:54 #5
sorry, venner, der er intet som løser mit problem i de links der er sendt
jeg havner hele tiden i en situation, hvor det kun er mine mails, som kan eksporteres - og det er gjort helt ok
mangler simpelthen et sted at klikke eksporter kontaktpersoner på
skal i værste fald til at sidde og skrive 958 personer ind manuelt i outlook
er der nogen som kan gennemskue hvorfor jeg kun kan eksportere mails og konti, men ikke kontakter
mange hils og tak for hjælpsomhed
Avatar billede pstidsen Novice
11. januar 2012 - 18:33 #7
hvor'g går det?
Avatar billede scivias Nybegynder
12. januar 2012 - 01:05 #8
ikke godt
jeg skriver i morgen
Avatar billede pstidsen Novice
12. januar 2012 - 17:03 #9
Avatar billede scivias Nybegynder
08. marts 2012 - 14:20 #10
smid et svar pstidsen og du får points
Avatar billede pstidsen Novice
08. marts 2012 - 16:49 #11
Fik du det ordnet?
Avatar billede scivias Nybegynder
09. marts 2012 - 00:04 #12
Ikke rigtigt, men du var hjælpsom og jeg siger tak for det.
Jeg har droppet projektet.
Hilsen