Avatar billede IreneB Nybegynder
09. januar 2012 - 22:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konflikt mellem blogtoppens script og lightbox

Jeg har sitet http://www.paapinden.dk/ som jeg gerne vil have på www.blogtoppen.dk Desværre konflikter deres javascript http://www.blogtoppen.dk/media/js/bt_tracker.js med min lightbox funktion.

Problemet opstår så snart jeg tilføjer blogtoppens script på mit site. Her stopper mine billeder og videoer pludselig med poppe op og fade baggrunden ud, som de skal. I stedet vises de blot i et bart vindue, og det var jo ikke lige meningen. Min lightbox funktion hedder prettyphoto version 3.1.3 og jeg benytter jQuery v1.7.
Der er desværre ingen hjælp at hente hos blogtoppen - de svarer ikke på mine mails.

Pt. har jeg fjernet scriptet fra mit site, for ikke at ødelægge layoutet. Kan en af jer evt. gennemskue hvad problemet er?

mvh Irene
Avatar billede IreneB Nybegynder
09. januar 2012 - 23:55 #1
Kan jeg ikke få slettet den her - jeg har lige opdaget at jeg har smidt den i den forkerte kategori
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2012 - 02:07 #2
smid selv et svar og accepter dette
Avatar billede IreneB Nybegynder
10. januar 2012 - 21:39 #3
svar