Avatar billede Menjat Nybegynder
11. januar 2012 - 11:25 Der er 4 kommentarer

akut hjælp til audacity - gemme som mp3

Hej ..  Jeg har været på youtube , men kan ikke finde ud af det ..
Har fundet frem til at man skal downloade lame dll og ligge den i audacity mappen men kan ikke finde ud af det ...

Er der en der kan komme på teamviwer ..

mit telefon nummer til dette behov 21858009
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2012 - 12:11 #1
hvis du vil hente videoer ned fra youtube så brug

atube cather

den kan også convertere videoer i et hav af formater

men HUSK at slå det fra du ikke vil have med - det er vigtigt

http://atube-catcher.en.softonic.com/

m.v.h
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
11. januar 2012 - 13:27 #2
Er det ikke nemmere at bruge Offliberty ( http://offliberty.com/ )
Du indsætter bare dit youtube link, og så konvertere den automatisk til en mp3-fil klar til download.

// DBH
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2012 - 16:15 #3
næh det er det faktisk ikke fodi man kan komme ud for at skulle convertere signalet til noget som kun en død kineser hare hørt om og det kan atube cather bare gøre - derfor
Avatar billede Menjat Nybegynder
16. januar 2012 - 00:19 #4
mp3 rocket - er bedre .. og simpler ..
Er der nogen der gider hjælpe på audacity ?

Gider i fortælle mere om atube cather

søger en de kan klippe flm sammen .. vil du spørge fra mig så får du en skilling