Avatar billede gitse Nybegynder
11. januar 2012 - 20:30 Der er 5 kommentarer

HTC Desire

Håber der er nogle der kan hjælpe,

jeg har en HTC Desire, hvor skærmen var gået i stykker, nu har jeg så fået en ny hjem, fået skilt telefonen ad, sat den nye skærm i igen, samlet telefonen, og nu virker LCD skærmen ikke, der er hverken lys i, eller billede, nogle der ved hvordan det kan være?

Og er mit eneste håb at købe en ny LCD skærm?

nogle derude der ved noget??
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. januar 2012 - 21:18 #1
Enten har du ikke købt original skærm, eller også har du samlet den forkert.
Avatar billede foxter Praktikant
11. januar 2012 - 22:57 #2
det er nok fordi det ikke er original også kan de ikke snakke sammen
Avatar billede gitse Nybegynder
11. januar 2012 - 23:08 #3
Det vil sige, at løsningen er at købe en original skærm?

Eller er der andre løsninger? da jeg ville mene det virker underligt skærmen kan købes når den ikke kan bruges..
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2012 - 07:36 #4
#2
Hvorfor laver du min kommentar som svar?
Det du skriver har jeg jo skrevet.
Avatar billede foxter Praktikant
12. januar 2012 - 14:08 #5
fordi jeg siger det på en anden måde