Avatar billede nicklas Praktikant
12. januar 2012 - 17:46 Der er 17 kommentarer

Hjælp

Hey jer der ude. jeg har problemer med min computer, når jeg sidder og spiller css. så lagger min computer meget. også nogen gange lukker den det bare ned. køre en fps på 50-60 stykker. system//////    Windows  7 Home premium 64-bit-    cpu AMD Athlon LE-1660 processor-    4 GB ddr2 Ram-      Grafikort Nvidia gforce gts 450 som jeg lige har købt for at se om det vil hjælpe men det gjore  det ikke.    Håber der er nogen som kan hjælpe mig---
Avatar billede Blueeyez Mester
12. januar 2012 - 18:15 #1
Prøv og tjek hvad temp på din pc er.. kunne forestille mig det er cpuen der bliver for varm, men kan os være grafikkortet.. du kan tjekke det med speedfan.. (Husk og tjek når du er i spillet os)
Avatar billede foxter Praktikant
12. januar 2012 - 18:29 #2
har du en høj ping når du spiller css
Avatar billede nicklas Praktikant
12. januar 2012 - 18:39 #3
Når jeg går ind i klassifikation og de der tal. så står der det dårligste på min computer,  det er Grafik: computerydeevne for windows aero/// og Processor Beregninger  pr.sekund ////// er ikke god til computer lidt men ikke meget
Avatar billede nicklas Praktikant
12. januar 2012 - 18:39 #4
e*
Avatar billede nicklas Praktikant
13. januar 2012 - 14:00 #5
håber der er nogen der kan hjælpe mig :(
Avatar billede Blueeyez Mester
13. januar 2012 - 14:07 #6
#5 Hvis du læste #1 og prøvede det af, så kunne det være du kunne hjælpe dig selv lidt os..
Avatar billede nicklas Praktikant
13. januar 2012 - 18:41 #7
Jamen jeg fatter minus af det du skriver. kan du ikke prøve og forklar det lidt bedre er ikk så god til computer. det vil være til en stor hjælp
Avatar billede Blueeyez Mester
13. januar 2012 - 22:06 #8
#7 Hent og installer speedfan, her er link: http://www.almico.com/speedfan445.exe

Så tjekker du temperatuen og skriver herinde (Når den selvfølgelig ikke er belastet)

Så henter du GPU-Z: http://kortlink.dk/acua

Så starter du GPU-Z op og klikker på sensors øverst og nederst står der log to file, den vælger du og gemme filen på dit skrivebord, så starter du et spil.. (Undgå at dit system genstarter hvis du kan)

så lukker du spillet og uploader filen til gratisupload.dk og smider et link herinde..
Avatar billede nicklas Praktikant
13. januar 2012 - 23:01 #9
Cpu,en er 39C
Avatar billede nicklas Praktikant
13. januar 2012 - 23:02 #10
øhh Det anden link kan man ikke komme ind på..:) ?
Avatar billede Blueeyez Mester
13. januar 2012 - 23:49 #11
#10 Her: http://kortlink.dk/acup

Fordi de ik bryder sig om at man linker direkte til download, blot vælg en af de links der er på siden på midten.. så går download igang
Avatar billede nicklas Praktikant
14. januar 2012 - 12:19 #12
ok her linket http://gupl.dk/671878/
Avatar billede Blueeyez Mester
14. januar 2012 - 12:25 #13
#12 Prøv og spil et spil, mens den logger ind til den enten genstarter eller i 30 min.. (Hvis du ved hvor lang tid der går før den genstarter, så undgå det, den tekst fil der ser meget god ud efter min mening..
Avatar billede nicklas Praktikant
14. januar 2012 - 12:50 #14
ok prøver det  lige så :)
Avatar billede nicklas Praktikant
14. januar 2012 - 13:33 #15
nu har jeg siddet og spillet i noget tid her er det nye# http://gupl.dk/671883/
Avatar billede Blueeyez Mester
14. januar 2012 - 20:22 #16
#15 Loggen viser intet unormalt, du spiller som du plejer?

Det næste er at næste gang den fejler, så skriver du ned hvad klokken er.. derefter går du til kontrolpanel -> administrator (Et af de føreste (Kontrolpanel skal have klassisk udseende, kig i menuen til venstre)

så finder du computer administration eller logbog.. det er noget i den stil.. (Jeg håber en anden kommer og overtager herfra, for jeg har ikke windows 7)

men derinde burde du kunne finde logbøger (Du skal lige selv kigge dem grundigt igennem før du opgiver)
Avatar billede nicklas Praktikant
14. januar 2012 - 22:03 #17
Ok det skal jeg prøve og mange tak for at du gad og hjælpe :)