Avatar billede PCheadache Nybegynder
14. januar 2012 - 17:22 Der er 4 kommentarer

Google viser mit navn og efternavn lidt for meget.

Jeg ønsker at få fjernet et link fra Google cache hukommelse. Mit navn og efternavn bliver vidst i forbindelse med tinge og sager som er private; link til debatter på debat sider hvor jeg bliver nævnt. Ud over det, viser altid adresse og tlf. nummer. af alle, uanset hvem. Jeg kontaktede så webmasteren på den pågældende debatside og fik ændret på hindholdet så mit navn ikke stod frem igen på Google. Men Google har en cache hukommelse,som gemmer tinge og sager langt tid efter de blev slettet eller ændret på de oprindelige hjemmesider. Google skal ikke eje mig og mit liv, og udgive informationer om mig uden min tilladelse. Google skal give mig muligheden til at kontakte dets webmaster og bede om at fjerne oplysninger om mit person som jeg ikke ønsker at gøre offentlige; jeg har bedt om at fjerne den link hvor mit navn vises. Jeg har kontaktet googles webmasteren allerede 20  gange; jeg har deltaget googles blogside og har bedt om hjælp; intet er sket , ingen har besvaret.. Jeg har kontaktet retshjælp for at få at vide om de kendte til problemet, men det eneste de kunne fortælle mig var det jeg vidste allerede, nemlig det som jeg havde allerede gjort 20 gange: at kontakte webmaster. Google webmasteren kan ikke kontaktes, og der bliver ikke gjort noget ved det. Nu prøver jeg her og ser om der er findes nogen som har en idé om hvad er det, man skal gøre i sådan en situation.
mange tak for hjælp - mvh-
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
14. januar 2012 - 17:30 #1
http://www.demib.dk/sider-fjernet-google-1232.html

Har ikke tjekket link, men lyder som udmærket ide om det
kristian
Avatar billede janj6666 Nybegynder
14. januar 2012 - 20:05 #2
Avatar billede PCheadache Nybegynder
15. januar 2012 - 12:11 #3
Hej! tak for hjælp, jeg har allerede været gennem næsten alt det her. Det med ens navn o billede brugt til at oprette profiler på pornosider har jeg heldigvis ikke oplevet endnu:-)men det er altid godt at vide at man kan gør noget ved det, hvis det sker. Tak og venlige hilsen
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2012 - 21:20 #4
ja det med at man bliver oprettet  an ens  venner på wed