Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
15. januar 2012 - 13:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sikker wordpress install dan/engelsk sproget og ios og mobil site

Hejsa eksperten

En pris eller vejledninger til at få min hjemmeside op.
Jeg har testet og prøvet wordpress før men ikke i aktuel drift.

Det jeg mangler når jeg har lagt fx wordpress ind, og mobil /ios side ind, det er tema og layot og design af fx logo og kontakt og links fx til twitter og fb og sådan..

Mangler enten en pris på enkelt opgaver, eller en som vil være projekt leder.

Ide med hjemmeside og sociale medier er : edb og mobil hjælp til private og firmaer.

Med sikker mener jeg testet at der ikke kommer spam og kommentarer samt at det er sikret vha plugin og sådan.

Siden skal være opbygget som information og med links uden kommentarer i starten.
Der skal være mulighed for vælge og skrive på forskellige sprog minimum dansk og engelsk.

Særligt menu og blogs, cms skal oprettes med de rette emner
Kristian
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
15. januar 2012 - 13:49 #1
det jeg mangler er en "mester" en der har overblik og projekt ledelse
omkring at få det lavet . selve enkelt delene kan jeg
mangler bare at få det gjort og delt op
og få det i drift
det er om computer /kmdata.dk
og også mobil og ios..
Avatar billede edin22 Nybegynder
15. januar 2012 - 14:54 #2
Hvor kan man kontakte dig?
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
24. februar 2012 - 21:29 #3
jeg arbejder på det her stadigvæk.

har fået domænet til at virke med wordpress dansk..

og skal videre nu med det
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
13. juni 2012 - 22:56 #4
tak