Avatar billede Alexanderhanzi Nybegynder
16. januar 2012 - 00:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ang. Min Mor's Stationær

http://gupl.dk/671956/

Her er alle Oplysningerne om Computeren Jeg Spørger efter hjælp Fordi det er ikke lige min skarpe Side da jeg godt kunne tænke mig at den fik flere Ram da den kort sagt Den er Rigtig Rigtig Langsom Jeg har dog erfaring med at hvor det skal sidde alle de forskellige dele. Det er bare det med at jeg ikke kommer ud for den situation at Jeg køber De forkerte Dele. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at nærmest lave den om til en gamer pc
Avatar billede L_Anker Nybegynder
16. januar 2012 - 01:04 #1
Hvis du vil have e gamer computer ud af det ville jeg skifte grafik. samt skifte ram (DDR SDRAM)

Double data rate synchronous dynamic random-access memory (DDR SDRAM) is a class of memory integrated circuits used in computers. DDR SDRAM (sometimes referred to as DDR1 SDRAM) has been superseded by DDR2 SDRAM and DDR3 SDRAM, neither of which are either forward or backward compatible with DDR SDRAM, meaning that DDR2 or DDR3 memory modules will not work in DDR equipped motherboards, and vice versa.

Så du skal altså have DDR1 SDRAM :)

Medhensyn til dit grafik kort opgradere når du du falder over et spil du ikke kan køre. ingen grund til at opgradere unødvendig.

CPU Jeg har ikke den store forstand på CPU men kig i manualen fra dit bundkort og se hvad der passer til den
Avatar billede L_Anker Nybegynder
16. januar 2012 - 01:05 #2
ja der skulle så stå CPU og ikke grafik øverst af hvad jeg ville skifte :)
Avatar billede brasso Forsker
16. januar 2012 - 01:09 #3
Har kigget lidt på rapporten. Det bliver aldrig nogen sinde en gamer PC. En pentium 4 er håbløs gammeldags til en gamer PC. Grafikkortet er for svag, der skal mere RAM i, RAM er PC3200 (alt for langsom).
Hvis du vil have en gamer PC, der bare nogenlunde kan følge med til de lidt nyere spil, skal du købe en ny, og regne med at bruge et sted mellem 5000-7000 Kr.
Det skal minimum være en dualcore på 3,0 mHz eller højere, 64 bit operativsystem (Windows 7), minimum 6-8 GB RAM, kraftig grafikkort med minimum 1 GB dedikeret RAM.

Et godt eksempel kunne være denne: http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10467

eller denne: http://cdon.dk/hjemme-elektronik/predator_g3610_core_i5-2300_8gb_1tb_nvidia_gt_545_1.5gb-14650653?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=edppriser_dk

Bare for at give et par eksempler.

Hvis du vil optimere din mors, så hun får lidt mere glæde af den, så skal der mere RAM i, et kraftigere grafikkort og så en grundig oprydning, men en gamer PC bliver det aldrig. SORRY
Avatar billede Alexanderhanzi Nybegynder
16. januar 2012 - 01:17 #4
Mange Tusind Takker du Jeg er nemlig Faldet For Et Spil Som Den Har svært At køre bare Generelt Så Loader Den Ekstremt Langsomt i det hele taget Så Det ville være Skønt at den ikke Laggede Så Meget Hvilket Grafik kort Ville Passe Bedst Til den? Spilet er Call of Duty Modern Warfare 3 Jeg har bliver snart 18 her lige om lidt i marts så Penge skulle ikke være noget Problem
Avatar billede Alexanderhanzi Nybegynder
16. januar 2012 - 01:24 #5
For den står bare og stå den bliver ikke Rigtig Brugt Jeg bruger min egen bærbar Men den kan dog ikke klare De Trække Spillene som COD MW3 min bærbar er ca. 3 år gammel nu og de kan ikke betale sig at Købe dele til den derfor ved jeg stationære Er Meget bedre Nu hvor vi snakker om Gaming Sommetider Spiller Jeg rigtig meget nogle gange  ikke
Avatar billede Alexanderhanzi Nybegynder
16. januar 2012 - 01:31 #6
Nu tænker jeg bare fordi at jeg har stor gavn af Den Bærbare Da jeg den kommer mange steder med Min bærbar Så nu tænker jeg lidt istedet  fordi jeg går på efterskole og så gider jeg nærmest ikke transporter den Frem og tilbage Så ville det nok være meget nemmere at jeg holder mig til den bærbare "Type" Men Stadig holder sig inde for sådan Gaming hvis man kan sige det sådan? Jeg ville nok max Give 6-7  kilo For en Computer
Avatar billede Alexanderhanzi Nybegynder
16. januar 2012 - 01:45 #7
Mange tusind Tak For hjælpen Jeg er Rigtig Glad For den Hurtige Respons Og tak For de Gode Råd
Avatar billede brasso Forsker
16. januar 2012 - 08:48 #8
MSI laver rigtig gode bærbar gamer PC'r men de ligger omkring 8000-10000 Kr.
Hvis du vælger en bærbar gamer PC, så spørg til om grafikkort og processor kan udskiftes, altså sidder i sokler og ikke er loddet på motherboardet. Det vil jo være ærgerligt at skulle kassere en bærbar i den prisklasse, hvis f.eks. grafikkortet står af. :-)
Jeg mener at alle MSI gamer barbare har udskiftelige dele. Dog uden at jeg er helt 100% sikker.