Avatar billede jtmicor Praktikant
16. januar 2012 - 13:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problem med PDF-filer

Jeg har downloadet programmen PDF995. Jeg har scannet mine eksamensbeviser ind, og via dette program har jeg lavet filerne om til en pdf-fil. Men alle beviserne vises liggende på siden. Jeg har virkelig brug for, at de jo er lige til at læse, i stedet for at de bliver et irritationsmoment. Selv om jeg vender dem og gemmer på ny, så ændrer det ikke spor. Hjælp!
Avatar billede thadoews Nybegynder
16. januar 2012 - 13:24 #1
Du burde uden problemer kunne scanne dine papirer ind og gemme dem som .pdf uden at bruge et PDF-program til dette! Ellers scan dem ind og gem som billede og sæt det op i Word og derfra gem som PDF :) Så kan få det præcis som du vil :)
Avatar billede jtmicor Praktikant
16. januar 2012 - 13:28 #2
Jeg prøver....
Avatar billede jtmicor Praktikant
16. januar 2012 - 13:36 #3
Ja, du havde ret. Jeg gjorde det meget sværere, end det i virkeligheden er. Tak for din hurtige hjælp:-)
Avatar billede jtmicor Praktikant
16. januar 2012 - 13:38 #4
Nu er det mega lang tid siden, at jeg har været her inde. Sig til, hvis jeg ikke giver dig pointene, men giver dem til mig selv. Jeg skal gøre hvad jeg kan :-)
Avatar billede jtmicor Praktikant
16. januar 2012 - 13:41 #5
Kan du ikke lægge en kommentar ind igen, så jeg kan give dig dine point?
Avatar billede thadoews Nybegynder
16. januar 2012 - 13:48 #6
Just did :) Glad for at kunne hjælpe! :)