Avatar billede morten_dalsgaard Praktikant
17. januar 2012 - 15:50 Der er 2 kommentarer

Pause i VBA men den beregner

Hej

Spørgsmålet er måske stillet før, men det er ikke lykkedes mig at finde frem til svaret..

Jeg har en kode i excel, som henter noget data på en ekstern database, hvorefter den laver en CSV fil, som den placerer et sted, som jeg senere finder med et andet program..

Problemet i min kode er, at arket ikke når at opdaterer og beregne ordentlig inden den har lavet en kopi af data og gemt det.

Kan jeg på nogen måde sætte en pause ind i min kode, som ikke deaktiverer alt (såsom Application.Wait (Now + TimeValue("0:00:1")) - ?

På forhånd tak!
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2012 - 16:14 #1
Prøv at søge efter OnTime...
Avatar billede supertekst Ekspert
22. oktober 2012 - 15:42 #2
Har du prøvet?