Avatar billede deras4 Praktikant
17. januar 2012 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail opfører sig mærkeligt

Jeg har på det seneste haft problemer med min WLM. Når jeg forsøger at svare eller videresende en mail, sker der ikke noget når jeg klikker på knappen. Nogen gange sker det også når jeg vil sende en ny email... Hvis jeg efter at have trykket på "reply" eller "forward" prøver at åbne min internet browser, kommer emailen pludselig frem og jeg kan skrive og sende den. Andre gange oplever jeg at mit forsøg på reply eller forward kommer frem som en ny email når jeg lukker WLM ned (Hovedprogrammet lukker ned og en ny email dukker frem).

Jeg har forsøgt at afinstallere WLM og installere det på ny, men det hjælper ikke. Oprindeligt havde jeg tilknyttet en YouSee mailadresse og en Gmail-adresse. Nu har jeg kun min YouSee mailadresse tilknyttet, da jeg troede det var Gmailen der drillede - men jeg har stadig problemer...

Min computer er en Dell Precision M4600 med W7 prof.
Avatar billede deras4 Praktikant
17. januar 2012 - 23:24 #1
... har lige forsøgt at køre WLM i kompatibilitetstilstand for Windows XP. Det virkede heller ikke.
Avatar billede tobrukDk Novice
17. januar 2012 - 23:30 #2
hvorfor laver i ikke en gmail da det er meget bedre og du få ikke spam mails hele tiden ! :D
Avatar billede deras4 Praktikant
27. januar 2012 - 12:22 #3
Er der ingen der har (seriøse) kommentarer til mit spørgsmål?
Avatar billede deras4 Praktikant
03. februar 2012 - 08:28 #4
Lukket.