Avatar billede thomas_dk Praktikant
06. august 2001 - 02:45 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Afspil DVD fra HD ?

Jeg har kopieret 7GB DVD film til min HD.
Men min DVD player (Asus) vil ikke sådan lige afspille disse filer. Jeg prøver selfølgelig at åbne den rigtige mappe, og jeg har også prøvet DVD-Express..
Er der nogen der har erfaringer med dette ?
Er der nogen speciel kopisikring på den slags, siden at jeg kun kan afspille filmen fra mit drev ?
Avatar billede abpdk Nybegynder
06. august 2001 - 03:18 #1
Prøv at se nederst på denne side: http://www.dvd-copy.com/
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. august 2001 - 07:30 #2
hvorfor skulle man kopiere filmen ind til HD?
Avatar billede dobber Nybegynder
06. august 2001 - 08:25 #3
Avatar billede thomas_dk Praktikant
06. august 2001 - 16:54 #4
Takker for links. Har I nogle konkrete erfaringer med at afspille filmen fra HD. Har I prøvet nogle af ovenstående værktøjer ?
(http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils.shtml)
Avatar billede abpdk Nybegynder
06. august 2001 - 22:28 #5
Nej, har både drev og afspiller.
Avatar billede the_wanderer Nybegynder
08. september 2001 - 03:39 #6
hmmm... jeg tror at filerne måske er crypterede.. du kan bruge fx. Smartripper til at decryptere filerne med...
kig på den her side efter programmer til at decryptere dvd film med.. www.divx-digest.com
Avatar billede abpdk Nybegynder
26. juni 2002 - 17:59 #7
Jeg har siden sidst prøvet at rippe en dvd ind på harddisken og afspille den derfra, og selv om billedet godtnok ændrede dimensioner virkede det fint.

Var det så ikke på tide at lukke spørgsmålet?