Avatar billede MPlauborg Nybegynder
20. januar 2012 - 13:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programør søges

Hej folkens

Jeg stor og skal bruge en programør, som har et generelt godt kendskab til programmering.
Firmaet ligger i østjylland/Randers, og det vil være at fortrække at du kommer fra området, da vi vil have personlig kontakt med dig.

Følgende skal du være stærk i:

php
xml
sql database.

Vi har en CMS løsning som virker, men der er flere forskellige ting der skal rettes og optimeres.

Der bliver også behov for løbende vedligeholdelse af systemet.

Jeg håber at høre fra en hurtigt.

Venligst Michael
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
21. januar 2012 - 00:15 #1
Tror det ville være bedre, at oprette din tråd under Job/opgaver. :)
Avatar billede MPlauborg Nybegynder
21. januar 2012 - 22:04 #2
Det var da en god ide :)

Smid lige et svar...det fortjener du ;)
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
22. januar 2012 - 18:42 #3
Nej, du lukker bare selv. ;)
Avatar billede MPlauborg Nybegynder
01. februar 2012 - 09:20 #4
lukket