Avatar billede MPlauborg Nybegynder
21. januar 2012 - 22:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges (Betalt job)

Hej folkens

Jeg stor og skal bruge en programør, som har et generelt godt kendskab til programmering.
Firmaet ligger i østjylland/Randers, og det vil være at fortrække at du kommer fra området, da vi vil have personlig kontakt med dig.

Følgende skal du være stærk i:

php
xml
sql database.

Vi har en CMS løsning som virker, men der er flere forskellige ting der skal rettes og optimeres.

Der bliver også behov for løbende vedligeholdelse af systemet.

Jeg håber at høre fra en hurtigt.

Ud over det er der mulighed for en masse andre opgaver, da jeg laver CMS løsninger for en del kunder.

Venligst Michael
Avatar billede asgerfro Nybegynder
22. januar 2012 - 21:05 #1
Hej Michael

Jeg er ikke fra østjylland men jeg kan lægge vejen forbi med jævne mellemrum så vi kan holde den personlige kontakt som jo er så vigtigt og jeg kan sagtens lave PHP, databaser og xml. Hvis det er interessant så skriv til mig på asger@smallred.net.

MVH
Asger Jon Frounberg
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
25. januar 2012 - 22:43 #2
Hi ,
  I am a software programmer .I have along experience working in PHP ,Asp.net /c# ,vb ,joomla ,wordpress.
  You can contact me to info@ronplex.com , and I'll send you list of  my previous work , and discuss your project requirements .
I have my own IT company here in Copenhagen .
You can reach me to 27306872.
Cheers ,
mustafa
Avatar billede MPlauborg Nybegynder
16. februar 2012 - 07:39 #3
Fundet