Avatar billede 3combruger Nybegynder
22. januar 2012 - 00:37 Der er 6 kommentarer

Windows Update 2497281

Hej folkens.

Jeg har lige formateret min gamle XP maskine.

Men kan ikke få lov til at installere Windows Update...

Kommer ind på denne side...

http://support.microsoft.com/kb/2497281

Har læst det meste - og forsøgt manuelt at hente windows SP3 - uden held.

Jeg har også forsøgt at installere IE 8 - også uden held, alle kommer med fejl.

What to do?
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2012 - 11:32 #2
eller prøv først at installere SP2 og gå så på update og tag resten derfra.
Avatar billede 3combruger Nybegynder
22. januar 2012 - 15:57 #3
Hej.

Jeg har ingen SP på maskinen - men kan generelt ikke se nogle opdateringer i Win Update.

Har hentet dit link, og installeret - dog uden at problemet er løst.
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2012 - 16:06 #4
Service Packs kan fåes her:
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/service-packs

Problemet er nok at du skal have installeret SP3 for at komme på Windows Update.
Er ikke sikker, men er der ikke noget med at alt under SP3 ikke serviceres mere af MS.
Avatar billede 3combruger Nybegynder
24. januar 2012 - 20:09 #5
Hej.

Efter noget tid virkede det - efter at have fulgt Haverslevs guide.

Gider du smide en "svar" besked, og så får du pointsne :)
Avatar billede haverslev Novice
25. januar 2012 - 08:43 #6
Godt det virker igen :-)