Avatar billede taio Novice
24. januar 2012 - 10:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

windows barcode font i access

Hej alle eksperter

Jeg skal bruge en windows font til udskrivning af stregkoder i access. Jeg har søgt og søgt, finder programmer som kan genere fonte, men ikke en font jeg lige kan smide ind i skrifttyper så den virker optimalt i access.

Den der kan sende mig en font som ikke er DEMO, og kan bruges til små label, helst EAN-13 får alle point.

Fonten skal kunne udskrives i font størrelse 6, da den skal printes på små label til smykker.

Sendes til taio@private.dk

På forhånd tak

Taio
Avatar billede mugs Novice
24. januar 2012 - 10:56 #1
Her er der en del muligheder:

http://www.eksperten.dk/spm/422329
Avatar billede Abemand123 Nybegynder
24. januar 2012 - 11:51 #2
Bruger udelukket pga SPAM

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Abemand123 Nybegynder
24. januar 2012 - 11:53 #3
Bruger udelukket pga SPAM

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede taio Novice
26. januar 2012 - 10:52 #4
Tak for hurtig feedback. Jeg har købe en EAN-13 kode, kunne ikke finde hoved eller hale i alle de link og forskellige koder.

Point for hurtig feedback :-)
Avatar billede taio Novice
26. januar 2012 - 10:53 #5
Smid et svar mugs :-)
Avatar billede mugs Novice
09. februar 2012 - 16:12 #6
Det kan jeg ikke, da du selv har taget point, og har dermed lukket spørgsmålet.