Avatar billede SarisGroup Nybegynder
25. januar 2012 - 20:10 Der er 14 kommentarer

Online formular kan ikke sende oplysningerne til min mail.

Hej Eksperter.

Jeg har et mindre problem.

Jeg har alle mine hjemmesider på one.com, men har været nød til at bruge surftown denne gang og det har givet mig nogle problemer med min online formular som jeg bruger på flere hjemmesider hos one.com uden problemer.

Følgende form kan jeg ikke få til at fungere på denne side. jeg ved ikke om det er fordi formen kun virker på one.com webhoteller og det det her domæne ligger på surftown eller om det er fordi jeg har lavet en fejl.

<FORM method="post" action="http://www.smbaspecialisten.dk/cgi-bin/FormMail.pl">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.smbaspecialisten.dk/Tak_for_din_Bestilling.html">
<input type="hidden" name="recipient" value="jhs@smbaspecialisten.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="Smba specialisten Online bestilling">

jeg kan i vært fald ikke se fejlen og kan ikke finde noget omkring dette specifikke emne på nettet eller her inde. håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede zombien Juniormester
25. januar 2012 - 20:16 #1
Hej

Det er skam ikke din form som er noget galt med, andet end du mangler en </form> og selvfølgelig en <input type="submit" value="Send oplysninger">

samtidigt skal du være opmærksom på, det ikke er sikkert surftown benytter de samme komponenter som one.com benytter...

kan forstille mig det er asp, siden du er tvunget til at skifte ;)
Avatar billede SarisGroup Nybegynder
25. januar 2012 - 20:21 #2
grundet til at jeg skulle skifte eller rette oprette det et andet sted var at jeg har købt et domæne som tidligere har og stadig er registeret med hotel på one.com og derfor kunne jeg ikke oprette en konto hos dem.

jeg forstår ikke helt dit svar med at jeg mangler
</form> og selvfølgelig en <input type="submit" value="Send oplysninger">

den jeg bruger virker fint på mine andre sider.
Avatar billede SarisGroup Nybegynder
25. januar 2012 - 20:26 #3
det er denne her jeg plejer at bruge hos one.com

<FORM method="post" action="http://www.dit-domæne.dk/cgi-bin/FormMail.pl">
<input type="hidden" name="recipient" value="mail@dit-domæne.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="Her kan du skrive en emne-tekst">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.dit-domæne.dk/nyside.html">

Navn:<INPUT TYPE="TEXT" VALUE="" NAME="Navn" SIZE="20">
Efternavn:<INPUT TYPE="TEXT" VALUE="" NAME="Efternavn" SIZE="20">
Mail:<INPUT TYPE="TEXT" VALUE="" NAME="Mail" SIZE="20">
Kommentar:<TEXTAREA name="Kommentar" COLS="40" ROWS="7"> </TEXTAREA>

<INPUT TYPE="Reset" VALUE="Nulstil"><INPUT TYPE="Submit" VALUE="Send">
Avatar billede Mik2000 Professor
25. januar 2012 - 20:41 #4
Du mangler at afslutte din formular med </form> i bunden af den kode du bruger

Det andet han skriver er at du mangler en knap der sender
<input type="submit" value="Send oplysninger">

Bemærk også alt bør skrives med småt hvis du bruger f.eks. xhtml

Endelig er det ikke sikkert at One har et script liggende du kan bruge til at sende email.
I så fald skal du lave noget kode der sender. Så skal action i form rettes til den side den skal gå til. Den side du så kommer til skal have noget kode som sender mailen. Kan eksempelvis laves med asp eller php
Avatar billede pstidsen Novice
25. januar 2012 - 20:43 #5
Avatar billede SarisGroup Nybegynder
25. januar 2012 - 20:49 #6
du får lige hele scriptet her, så tror jeg nemmere du kan se det.

den afslutter også med </form> og der er også en send knap som skulle sende brugeren videre til "tag for din bestilling siden" og så skulle alt data sendes til mailen som den gør på alle mine andre sider.

<FORM method="post" action="http://www.smbaspecialisten.dk/cgi-bin/FormMail.pl">
    <input type="hidden" name="redirect" value="http://www.smbaspecialisten.dk/Tak_for_din_Bestilling.html">
    <input type="hidden" name="recipient" value="jhs@smbaspecialisten.dk">
    <input type="hidden" name="subject" value="Smba specialisten Online bestilling">
  </p>
  <div align="center">
    <center>
      <h2><font size="5">Bestillingsformular i forbindelse med S.m.b.A selskab (selskab med begr&aelig;nset ansvar)<br />
        </font></h2>
      <p>OBS: alle felter med * skal udfyldes</p>
      <table width="77%">
        <tr align="left" valign="top">
          <td colspan="3">&nbsp;</td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="31%"></td>
          <td align="right" width="4%"></td>
          <td width="64%"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td></left></td>
        </tr>
        <tr align="left" valign="top">
          <td width="31%"><p align="left"><b><u>Faktureringsoplysninger</u></b></p></td>
          <td width="4%">&nbsp;</td>
          <td width="64%">&nbsp;</td>
        </tr>
        <tr align="left" valign="top">
          <td width="31%" height="22"><p align="left"><small><em>*Navn</em></small> /<em> firmanavn</em></p></td>
          <td width="4%">&nbsp;</td>
          <td width="64%"><small>
            <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder navn" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
            <input name="Faktura opl: Navn:" size="35" id="Faktura opl: Navn:" />
            <font size="2"><br />
            </font></small></td>
        </tr>
        <tr align="left" valign="top">
          <td width="31%"><small><em>*CPR-nr. / CVR-nr.</em></small></td>
          <td width="4%">&nbsp;</td>
          <td width="64%"><small>
            <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder cpr-nr" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
            <input name="Faktura opl: CPR/CVR:" size="35" id="Faktura opl: CPR/CVR:" />
          </small></td>
          <td width="1%"><small>
            <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder pas-nummer" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          </small></td>
        </tr>
        <tr align="left" valign="top">
          <td width="31%"><small><em>*Adresse</em></small></td>
          <td width="4%">&nbsp;</td>
          <td width="64%"><small>
            <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder  adresse" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
            <input name="Faktura opl: Adresse:" size="35" id="Faktura opl: Adresse:" />
          </small></td>
        </tr>
        <tr align="left" valign="top">
          <td width="31%"><small><em>*Post-Nr./By</em></small></td>
          <td width="4%">&nbsp;</td>
          <td width="64%"><small>
            <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder  Post-nr./By" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
            <input name="Faktura opl: Post/By:" size="35" id="Faktura opl: Post/By:" />
          </small></td>
        </tr>
        <tr align="left" valign="top">
          <td width="31%"><small><em>*Tlf</em></small></td>
          <td width="4%">&nbsp;</td>
          <td width="64%"><small>
            <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder Telefon" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
            <input name="Faktura opl: TLF:" size="35" id="Faktura opl: TLF:" />
          </small></td>
        </tr>
        <tr>
          <td colspan="3"></td>
        </tr>
        <tr align="left" valign="top">
          <td width="31%"><small><em>*E-mail</em></small></td>
          <td width="4%" valign="middle">&nbsp;</td>
          <td width="64%"><small>
            <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="e-mail" B-Value-Required="TRUE" I-Minimum-Length="1" -->
            <input name="Faktura opl: mail:" size="25" id="Faktura opl: mail:" />
          </small>* alle dokumenter sendes til denne mail!</td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="31%"></td>
          <td align="right" width="4%"></td>
          <td width="64%"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td colspan="3">&nbsp;&nbsp;
            </left></td>
        </tr>
        <tr>
          <td colspan="3"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="31%"></td>
          <td align="right" width="4%"></td>
          <td width="64%"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td colspan="3"><hr /></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="31%"></td>
          <td align="right" width="4%"></td>
          <td width="64%"></td>
        </tr>
        <tr align="left" valign="top">
          <td colspan="3"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="31%"></td>
          <td align="right" width="4%"></td>
          <td width="64%"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="31%"></td>
          <td align="right" width="4%"></td>
          <td width="64%"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="31%"></td>
          <td align="right" width="4%"></td>
          <td width="64%"></td>
        </tr>
      </table>
    </center>
  </div>
  <div align="center">
    <center>
    </center>
  </div>
  <div align="center">
    <table width="77%">
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"><p align="left"><u><b>Selskab:</b></u></p></td>
        <td width="20%" valign="top"><font size="2">Firma navn<br>
        </font></td>
        <td width="54%"><p><font size="2">
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Selskabets navn" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Nyt Firma Navn" SIZE="35" id="Nyt Firma Navn">
          S.m.b.A<br />
        </font><font size="2">Du kan tjekke om selskabsnavnet er ledig <a href="http://www.cvr.dk" target="_blank" class="color2">www.cvr.dk</a></font></p></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%" align="left" valign="top"><font size="2">Hjemsted</font></td>
        <td width="20%"><font size="2">Adresse</font></td>
        <font size="2">

<input type="radio" value="Nystiftet" name="Selskabstype">
          Nystiftet<br>
        </font>
        <td width="54%" align="left" valign="top"><font size="2">
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Selskabets adresse" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Firmaadresse" SIZE="35" id="Firmaadresse">
        </font></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><font size="2">Post-Nr./By</font></td>
        <td width="54%"><font size="2">
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Selskabets post-nr. og by" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Postnr + by" SIZE="35" id="Postnr + by">
        </font></td>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%" valign="top"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"><font size="2">Form&aring;l mv.</font><font size="2">:</font></td>
        <td width="20%"><font size="2">Form&aring;l</font></td>
        <td width="54%"><font size="2">Selskabets form&aring;l er at <br>
          <textarea rows="3" name="Selskabets formål" cols="58" id="Selskabets formål">
        </textarea>
        </font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%" valign="top"><font size="2">Branchekode:</font></td>
        <td width="54%"><p><font size="2">
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="branche" B-Value-Required="TRUE" I-Minimum-Length="1"
        -->
          <input NAME="branchekode" SIZE="13" id="branchekode">
          Her finder du din branchekode: <a href="http://www.branchekode.dk/" target="_blank" class="color2">www.branchekode.dk</a></font></p>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><font size="2">Start dato</font></td>
        <td width="54%"><font size="2">
          <input type="text" name="start dato" size="35" value="dd-mm-åååå" id="start dato">
        </font></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><font size="2">Regnskabs &aring;r</font></td>
        <td width="54%"><font size="2">
          <input type="text" name="regnskabs år" size="35" value="dd-mm-åååå" id="regnskabs år">
        </font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td colspan="3"><hr></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
      </left>

      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"><p align="left"><b><u>Ejer med tegningsret:</u></b></p></td>
        <td width="20%">&nbsp;</td>
        <td width="54%">&nbsp;</td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%" align="left" valign="top"><p align="left"></p></td>
        <td width="20%" align="left" valign="top"><small><em>Navn</em></small></td>
        <td width="54%" align="left" valign="top"><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder navn" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input name="Stifter 1 Navn" size="35" id="Stifter 1 Navn" />
          <br />
          <font size="2">
            <input name="Stifter 1" type="checkbox" id="Stifter 1" value="medlem" />
            Medlem
            &nbsp;
            <input name="Stifter 1" type="checkbox" id="Stifter 1" value="direkt&oslash;r" />
            Direkt&oslash;r
            <input name="Stifter 1" type="checkbox" id="Stifter 1" value="Leder" />
            Leder </font></small></td>
        <td colspan="2" align="left" valign="top">&nbsp;</td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><small>CPR-nr.</small></td>
        <td width="54%"><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder cpr-nr" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Stfiter CPR." SIZE="35" id="Stfiter CPR.">
        </small></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><small><em>Adresse</em></small></td>
        <td width="54%"><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder  adresse" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Stfiter adresse" SIZE="35" id="Stfiter adresse">
        </small></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><small><em>Post-Nr./By</em></small></td>
        <td width="54%"><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder  Post-nr./By" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Stfiter post + by" SIZE="35" id="Stfiter post + by">
        </small></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><small><em>Tlf</em></small></td>
        <td width="54%"><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Anmelder Telefon" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Stfiter TLF" SIZE="35" id="Stfiter TLF">
        </small></td>
      </tr>
      <tr>
        <td colspan="3"></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><small><em>E-mail</em></small></td>
        <td width="54%"><p><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="e-mail" B-Value-Required="TRUE" I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Email " SIZE="25" id="Email ">
        </small>* alle dokumenter sendes til denne mail!</p></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td colspan="3"><hr></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"></td>
        <td width="54%">&nbsp;&nbsp;</td>
      </tr>
      </left>

      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"><p align="left"><u><b>Med stifter / medlem:</b></u></p></td>
        <td width="20%"><small><em>Navn</em></small></td>
        <td width="54%"><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Medstifter navn" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="stifter 2 Navn" SIZE="35" id="stifter 2 Navn">
          <font size="2"> <br />
            <input name="Stifter 2" type="checkbox" id="Stifter 2" value="medlem">
            Medlem
            &nbsp;
            <input name="Stifter 2" type="checkbox" id="Stifter 2" value="direkt&oslash;r">
            Direkt&oslash;r
            <input name="Stifter 2" type="checkbox" id="Stifter 2" value="leder">
            Leder </font></small></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><small>CPR-nr.</small></td>
        <td width="54%"><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Medstifter cpr-nr" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Stifter 2 CPR" SIZE="35" id="Stifter 2 CPR">
        </small></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><small><em>Adresse</em></small></td>
        <td width="54%"><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Medstifter adresse" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Stfiter 2 Adresse" SIZE="35" id="Stfiter 2 Adresse">
        </small></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"><small><em>Post-Nr./By</em></small></td>
        <td width="54%"><small>
          <!--webbot bot="Validation"
        S-Display-Name="Medstifter  Post-nr./By" B-Value-Required="TRUE"
        I-Minimum-Length="1" -->
          <input NAME="Stfiter 2 post + by" SIZE="35" id="Stfiter 2 post + by">
        </small></td>
      </tr>
      <tr>
        <td colspan="3"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td colspan="3"><hr></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"></td>
        <td width="54%"><h1><font size="4">Andre ydelser &amp; services</font><br>
        </h1></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"></td>
        <td width="20%"></td>
        <td width="54%"><p>Moms registrering: JA
          <input name="Moms registrering:" type="checkbox" id="adresseservice2" value="JA"100%>
          NEJ
          <input name="Moms registrering:" type="checkbox" id="adresseservice3" value="NEJ"100% />
        </p>
          <p>Adresse Service
            <input name="Adresseservice" type="checkbox" id="adresseservice5" value="JA 3.095,-"100% />
            <br />
            Post h&aring;ndtering <small><font size="2">

              C
              <input name="Posthåndtering C 2.995,-" type="checkbox" id="Posthåndtering C 2.995,-" value="post pakke C" />
              D
              <input name="Posthåndtering D 3.995,-" type="checkbox" id="Posthåndtering D 3.995,-" value="post pakke D" />
              </font></small> <br />
          </p></td>
        <td width="1%"></td>
        <td width="10%"></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"><font face="Verdana" size="2">&nbsp;&nbsp;&nbsp;</font></td>
        <td width="20%"></td>
        <td width="54%"><p><small><font size="2"><em>Alle post l&oslash;sninger er eks. porto + moms.</em><br>
          Postl&oslash;sning C post 1 gang pr mdr. (max 5 breve) 2.995,- <br>
          Postl&oslash;sning D post 1 gang pr. uge (max 5 breve)
          3.995,-<br />
          Professionel Business Adresse 3.095,-<br />
          Hj&aelig;lp til registrering af moms nummer. 750,- </font></small></p></td>
      </tr>
      <tr align="left" valign="top">
        <td width="15%"><p><font face="Verdana" size="2"><b><u>Betaling:</u></b></font></p>
          <p><b><u><font size="2" face="Verdana">Bekr&aelig;ftelse:</font></u></b></p></td>
        <td width="20%"></td>
        <td width="54%"><font face="Verdana" size="2"> <small><font size="2">
          <input name="Betaling" type="checkbox" id="Betaling" value="bankoverf&oslash;rsel" checked="checked" />
          </font></small>Bankoverf&oslash;rsel / efter modtagelse af faktura p&aring; mail.</font>
          <p><font face="Verdana" size="2"><small><font size="2">
            <input name="Bekræftelse:" type="checkbox" id="Bekræftelse:" value="godkendt ordre" />
            </font></small></font>Godkender ordre og har l&aelig;st <a href="salgsoglevering.html" target="_blank" class="color2">salgs &amp; leveringsbetingelser</a><font face="Verdana" size="2"><br>
            </font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="15%"></td>
        <td align="right" width="20%"></td>
        <td width="54%"></td>
      </tr>
    </table>
  </div>
  <div align="center">
    <center>
      <p>
        <input TYPE="submit" VALUE="Send bestillingen" name="Sendt fra smbaspecialisten.dk - S.m.b.A" id="Sendt fra smbaspecialisten.dk - S.m.b.A">
        <input TYPE="reset" VALUE="Start forfra">
        <input name="Button" type="button" onClick="history.back();" value="Tilbage til Hjemmesiden">
      </p>
    </center>
  </div>
</form>
Avatar billede pstidsen Novice
25. januar 2012 - 21:12 #7
Brug guiden i #5!
Avatar billede SarisGroup Nybegynder
25. januar 2012 - 21:21 #8
har kigget på det, men kan ikke se hvad det er jeg har lavet forkert.

og kan ikke se i den guiden hvad der skal laves om.

og mit spørgsmål går mere på om der er nogen der ved om surftown bruger et andet formmail system ind one.com.
Avatar billede pstidsen Novice
25. januar 2012 - 21:32 #9
Det ved jeg ikke, men hvis du sletter det d selv har lavet og bruger guiden så fungerer det. Du skal dog undersøge med Surftown om de overhovedet understøtter PHP mail og i så fald hvor stor en udstrækning (altså om der er nogle begrænsninger).
Avatar billede SarisGroup Nybegynder
25. januar 2012 - 21:34 #10
Ja det tror jeg må blive løsningen, bare underlidt at det skal være så stor forskel fra udbyder til udbyder:(

tak for hjælpen..

Jeg lader den lige stå åben hvis der nu skulle være en der har forstand på surftown.
Avatar billede olebole Juniormester
25. januar 2012 - 22:55 #11
<ole>

Jamen, det her spørgsmål har jo intet somhelst med PHP at gøre. Der er tale om et CGI/Perl script  =)

Den kode, du bruger, kræver, at serveren er udstyret med et legendarisk script af Matt Wright, kaldet 'formmail.pl'. Tjek allerførst, om SurfTown overhovedet tilbyder brugen af dette script. Er det ikke tilfældet, kan du bruge et PHP-script i stedet.

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
25. januar 2012 - 22:59 #12
- og det er ikke spor mærkeligt, at alle udbydere ikke tilbyder et bestemt script. Alle restauranter tilbyder heller ikke nødvendigvis frikadeller med rødkål  =)
Avatar billede SarisGroup Nybegynder
25. januar 2012 - 23:02 #13
tak.

nej det er rigtig... jeg må undersøge det i morgen når de åbner.
Avatar billede olebole Juniormester
25. januar 2012 - 23:54 #14
Udfra, hvad jeg kan læse på nettet, ser det ikke ud til, de tilbyder formmail.pl. Har du adgang til en CGI-BIN, kan du selv downloade scriptet og lægge det der