Avatar billede splitbus Nybegynder
26. januar 2012 - 23:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rippe DVD med Serier (f.eks Madmen)

Vi skal ud og rejse og vil meget gerne ha vores serie med os på vores iPad.

Jeg bruger iSkySoft iMedia Converter og når jeg f.eks forsøger at Rippe Sæson 3 Disk 2 kommer der kun 1 afsnit frem i oversigten.

Har også forsøgt med Handbrake, det finder 9 kapitler. Kender ikke det program så meget, men måske det kan (Evt. Forklaring ønskes :) )

Kan iiC ikke dette eller ?

Kan I anbefale et prg (Mågerne koste lidt) til Mac (Lion) der kan ?
Avatar billede michaelh84 Juniormester
27. januar 2012 - 04:35 #1
Kan det passe der ligger 9 afsnit på Sæson 3 CD 2?
Handbrake vil encode hver enkelt afsnit til en fil af gangen.

Det vil sige sige chapter 1 i handbrake er afsnit 1 af sæson 3 CD 2
chapter 2 er afsnit 2 osv.

Håber det gav lidt mening, og at det var rigtigt :)
Avatar billede splitbus Nybegynder
27. januar 2012 - 20:28 #2
Nej der er 3 / 4 afsnit, det er derfor jeg blev forvirret over at HB finder 9
Avatar billede splitbus Nybegynder
28. januar 2012 - 18:46 #3
Har fundet RipIt

TAK for alle Jeres indlæg