Avatar billede peterlindberg Nybegynder
27. januar 2012 - 15:22 Der er 1 kommentar

Database til håndtering af ansøgerer

Hej til jer alle.

Står med en lille opgave jeg gerne vil have noget hjælp til. Jeg står og får en del ansøgninger til jobs og dem kunne jeg godt tænke mig at holde styr på.

jeg skal bruge en database hvor dette kan instastes i, også gerne så det er nemt og overskueligt.

det programmet skal indeholde er personelige oplysninger, foto, arbejdserfaring, diverse filer

Der skal kunne søges i denne database, jeg har overvejet ecxel, men vil gerne have det som "et program"

det hele skal være beskyttet af en admin kode..

er du god til sådanne noget, må du meget gerne henvende dig til mig på peter@main-street.dk, da vi kan aftale nærmere hvad det hele skulle kunne

er der nogle der er gode til sådanne noget, en kompentation som hjælp er en selvfølge :-)
Avatar billede mediman Nybegynder
27. januar 2012 - 16:30 #1
mail sendt