Avatar billede BeJu Nybegynder
29. januar 2012 - 17:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

converter

Jeg har downloaded windows XP servicepack 2 som jeg skal bruge til en computer omformatering, da min udgaver mangler nogle filer. den jeg har downloaded har jeg brændt på en cd som jeg så smed i computeren men den kan ikke læse den. Min søn siger så at den skal converteres, hvad gør jeg
Avatar billede negertt Nybegynder
29. januar 2012 - 18:29 #1
har du formateret?
Avatar billede negertt Nybegynder
29. januar 2012 - 18:31 #2
hvis ja.. kan du jo bare installere windows fra ny igen og hente opdateringer senere så behøver du ikke cden...
Avatar billede BeJu Nybegynder
29. januar 2012 - 18:36 #3
problemmet er at når jeg er ved at installer windows får jeg en melding om at der er nogle filer der er defekt og at jeg nok ikke kan fuldfører installationen, derfor hentede jeg en ny version fra nettet. Jeg skal måske bare lage windows installationen kører færdig og så kører cd'en bagefter
Avatar billede negertt Nybegynder
29. januar 2012 - 18:49 #4
installere du fra en windows cd??
Avatar billede BeJu Nybegynder
29. januar 2012 - 19:44 #5
skulle lige have lidt aftens mad !
men svaret er ja dog en gamel windows XP, da min XP service pack 2 er blevet væk.
Avatar billede negertt Nybegynder
30. januar 2012 - 09:06 #6
hvis du kan installere windows xp fra cden. burde du senere kunne opdatere med windows update til sp2 og sikkert også sp3
Avatar billede BeJu Nybegynder
03. februar 2012 - 18:06 #7
Jeg har skafet en windows XP servisepack 2 og det funger nu, men det har jeg før oplevet at jeg ikke kunne installer uden parken var på skiven