Avatar billede 65934304 Nybegynder
30. januar 2012 - 19:52 Der er 4 kommentarer

Pc mus strejker

Hejsa.
Jeg har et lille problem som jeg håber I kan være behjælpelig med.
Pc musen strejker nogen gange, hvor den faktisk slet ikke tager ved.
Nogen gange skal jeg trykke flere gange for at den overhovedet reagere,hvad skyldes dette problem?

Med venlig hilsen
Torben Rasmussen
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2012 - 20:02 #1
Er det fordi din PC-mus strejker du har 9 åbne spørgsmål foruden dette?
Avatar billede richardjensen Seniormester
30. januar 2012 - 20:03 #2
Er din mus typen 'med rullende kugle i maven' , - prøv så at åbne og se efter om den har fået for meget 'fiberkost' -
de kan gennem længere tid opsamle støv/fibre, så påvirkning af de 2 indbyggede potentiometre blokeres
Avatar billede m2dk69 Nybegynder
30. januar 2012 - 20:14 #3
Også tjek ledningen for skader. Dette kan være en løs forbindelse
30. januar 2012 - 22:47 #4
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/65934304
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du bør (skal) pænt vende tilbage til dine tidliger spørgsmål - det har du slet ikke gjort endnu ???

(Derfor *S*)