Avatar billede tomojo Nybegynder
02. februar 2012 - 19:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE 9 - non-browser ?

Et par dage efter at have renset meget grundigt ud på en venindes bærbare pc er der pludseligt opstået et underligt problem:

Når hun skal på intenettet, åbner browseren ikke siderne, men browserens skærmbillede fremstår bare som en hvid side uden indhold. Adressefeltet angiver at siden er fundet, men ingenting vises.

Jeg gætter på at IE9 er installeret som følge af opdateringer, idet jeg er 98% sikker på der lå IE8 på den..

Undervejs havde hun problemer med at starte pc'en op, det viste sig dog at være stikket der var røget ud af pc'en så den var løbet tør for strøm. Jeg har en bange anelse om at det muligvis kan være sket mens den har været ved at installeret opdateringer under nedlukning.

Problemet er at jeg ikke engang kan gå ud og hente firefox eller chrome, nu når man ingenting kan se i IE

Hvad gør jeg for at afhjælpe det?

PS! .. jeg må med skamme sige: nej, der er ikke oprettet systemgendannelsesfil efter oprydningeng.

Styresystem: Vista home premium.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2012 - 19:12 #1
1.Åbn Internet Explorer
2.Klik på knappen Funktioner , og klik derefter på Internetindstillinger.
3.Klik på fanen Avanceret og vælg Brug softwaregengivelse i stedet for GPU-gengivelse.
4.Klik på OK, luk Internet Explorer og start det igen, så ændringen kan træde i kraft.
Avatar billede tomojo Nybegynder
02. februar 2012 - 19:51 #2
Solved :-)

Det var sg* da nemt, hvis man ved hvor fejlen var ;-) Smider du lige et svar..?
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2012 - 20:01 #3
Kommer her.  :-)