Avatar billede CoolGuy69 Nybegynder
02. februar 2012 - 20:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Phono Forlængerkabler

Dav. Jeg søger nogle phono forlængerkabler, som er isoleret for indtrængen støj osv, i ved hvad jeg mener. Har kigget på disse http://www.av-cables.dk/lydkabler/phono_kabel/phono_forlaenger/high_grade_phono_forlaengerkabel_10_m_1197_da.html - Men butikken har lige sat dem op til 149, før kostede de 99 kr stykket.. - Kan nogle evt linke til nogle sider der har sådan nogle high grade isolerede og skærmet phono forlænger kabler, gerne de der 10-15 meter, til omkring 100 kr?

Håber på hurtig hjælp!

- Oliver
Avatar billede kjeldsted Novice
02. februar 2012 - 20:46 #1
Nu er støjisolerende og RCA lidt to modsætninger, da det eneste der virkelig er støjisoleret er balancerede forbindelser, hvis ikke er muligt med RCA.

Men prøv at kigge lidt på Thomann.de. Umiddelbart kunne jeg ikke lige se en RCA forlænger (medmindre det var lod-selv løsningen). Men mon ikke de har noget et eller andet sted. De plejer at ligge inde med alt hvad man kan forestille sig inden for lyd, og en stor del af deres sortiment er også til en ret fornuftig pris, og fragten er meget billig.
Avatar billede CoolGuy69 Nybegynder
02. februar 2012 - 21:35 #2
#1 - Kan ikke umiddelbart finde nogle RCA Forlængere derinde.. - Kan næsten blive nødt til at købe dem på AV-Cables så, - Tror du at de er ok at bruge som forlængere til et 5.1 Højttaler sæt?

Der er tale om disse http://www.gadgetsguru.in/creative-inspire-t6160-price-specification-buy-india-10135.aspx
Avatar billede kurt54 Ekspert
02. februar 2012 - 21:49 #3
Biltema har 10M til 79,90 kr.
Avatar billede CoolGuy69 Nybegynder
02. februar 2012 - 23:09 #4
#3 - Søger ikke han til han, søger han til hun :)

Og skal være 100% sikker på de er skærmet osv, ellers duer de ikke ordentligt. :)
Avatar billede kurt54 Ekspert
03. februar 2012 - 00:35 #5
2 RCA - 2 RCA
Tilslutning: Han-hun. Guldbelagt.

http://www.biltema.dk/da/Kontor---Teknik/TV-audio-og-video/Kabler/2-RCA--2-RCA-84630/

og linket skal være på en linie..
Avatar billede kurt54 Ekspert
03. februar 2012 - 00:44 #6
Avatar billede CoolGuy69 Nybegynder
27. februar 2012 - 22:20 #7
tak!