Avatar billede fbrejl Novice
04. februar 2012 - 16:54 Der er 1 løsning

Ubrugelig, uønsket søgebjælke dukker op, når jeg åbner nr. 2 fane med Google Docs i IE9

Hej.

Når jeg i IE9 åbner et Google Docs dokument, så sker der intet. Perfekt! :)

Når jeg til gengæld, så åbner en fane mere med et Google Docs dokument, så dukker der en ubrugelig, uønsket søgebjælke op.

Den forsvinder, hvis jeg forlader Google Docs og fx går over på Gmail eller på TV2 nyhederne. Den kommer tilbage, hvis jeg går tilbage til Google Docs.

Jeg kan ikke se hvordan jeg kan fjerne søgebjælken. Den er ikke til at se i den menu, som kommer frem, hvis jeg højreklikker på favoritlinjen og der kommer ikke en menu frem, hvis jeg højreklikker på den uønskede søgebjælke.

Den kan desuden slet ikke bruges. Jeg kan skrive i søgefeltet, men jeg kan ikke trykke på "Search"-knappen. Jeg kan heller ikke få rullegardinerne ned, selvom der er knapper til det. Den er låst, ubrugelig og så optager den plads. Det er ikke særlig smart, når jeg som regel arbejder på en 13" skærm.

Se et billede af søge-bjælken her: http://i.imgur.com/21OgK.png

Jeg håber, er der er nogen, der kan hjælpe.

Bedste hilsener
fbrejl

PS: den ligner utorrent søgebjælke, blot uden alle de mange ekstra knapper. Jeg har deaktiveret alt mistænkeligt i tilføjelsesprogrammer.

----
Det samme sker, når jeg åbner nr. 2 fane i IE9 med Facebook.

Btw. jeg kører Win7.

Oprindelig tråd ligger her: http://www.eksperten.dk/spm/956473#reply_7902811
Avatar billede fbrejl Novice
25. juni 2012 - 00:50 #1
-