Avatar billede pmholberg Nybegynder
05. februar 2012 - 15:22 Der er 8 kommentarer

Hvorfor kommer disse advarsler op på hjemmesiden?

Min hjemmeside og cms systemet til http://www.opendoorsoverseas.com/links/ er på det sidste blevet ekstrem langsom og der kommer en række advarsler/warnings op som på det vedhæftede billede. Disse kommer både på selve hjemmesiden og på cms systemet som ligger bagved siden. Er der nogle som kan hjælpe mig med at opklare hvad der foregår? På forhånd tak.

Et eksempel på én af advarslerne er:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/psforeve/public_html/opendoorsoverseas.com/view/menu.php on line 14
Avatar billede per-olof Nybegynder
05. februar 2012 - 17:00 #1
"avast! blocked you from visiting an infected webpage"
Fik jeg kontrolle at den ikke er hi-jacket
Avatar billede danco Nybegynder
06. februar 2012 - 14:29 #2
Jamen hvorfor den kommer kan vi ikke fortælle dig uden kode, og i såfald bør det ligge i PHP kategorien.

Men korrekt brug af mysql_num_rows er som følger:

$rs = mysql_query("SELECT * FROM table") or die(mysql_error());
$num = mysql_num_rows($rs);
Avatar billede pmholberg Nybegynder
08. februar 2012 - 06:26 #3
Hej Danco.
jeg kan godt give dig adgang til mit webhotel, så du kan se koderne men lad os gøre det via email: pmholberg@gmail.com
Avatar billede pmholberg Nybegynder
08. februar 2012 - 06:28 #4
Jeg er desværre ikke særlig teknisk - hvad mener du? Er siden blevet hacket med virus?
Avatar billede danco Nybegynder
08. februar 2012 - 09:42 #5
Der er ingen grund til at udlevere adgang.
Vi skal såmænd blot vide hvad der står på linje 14 og gerne fra linje 10 til ca. 16 i menu.php
Avatar billede per-olof Nybegynder
08. februar 2012 - 19:03 #6
Hvis du tester på http://sitecheck.sucuri.net/scanner/ så kan du se masser af javascript malware + suspect redirect..
Det er ikke nok at kigge i koderne.
Det er at rense det hele molevitten.
Læg siten online under tiden, så du ikke smitter ned de som ikke har Malwarebeskyttelse.
http://sucuri.net/htaccess-redirections-to-software-boss-ru.html
Avatar billede per-olof Nybegynder
08. februar 2012 - 19:04 #7
Læg siten offline under tiden
Avatar billede pmholberg Nybegynder
15. februar 2012 - 17:09 #8
Tusind tak for tippet men hvordan får jeg siten offline under tiden?