Avatar billede jakobnyhuus Nybegynder
05. februar 2012 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min skærm går i sort????????

Hej.
Jeg har et mærkeligt problem, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Det er noget som er begyndt for en lille måneds tid siden. Når jeg spiller f.eks. Counter-strike eller Fifa 12 på min pc, så lukker skærmen pludselig ned og der står "No signal" hvorefter skærmen går i sort og jeg er nødt til at genstarte min pc.
Jeg har haft den lagt ned og støvsuget for støv, men den fortsætter. Håber nogen kan hjælpe, da det er ret træls ikke at kunne spille mere.
Avatar billede m2dk69 Nybegynder
05. februar 2012 - 16:14 #1
Det lyder meget mystisk ja. Bliver computeren meget varm når du spiller? Computere slukker sig selv når de bliver for varme. Har selv haft problemet.
Avatar billede jakobnyhuus Nybegynder
05. februar 2012 - 17:26 #2
Ja, den bliver varm. Men det mystiske er, at den ikke altid har gjort det :-/
Avatar billede m2dk69 Nybegynder
06. februar 2012 - 09:38 #3
Hvis det var mig, ville jeg prøve at gå hen til dem du har købt den af og høre om de vil kigge på den.

Det kan være dens køler ikke fungere som den skal.