Jeg er lige begyndt at bruge C5 Light i min virksomhed.
Men når jeg laver et indkøb får den jo automatisk et billagsnummer, men så når jeg feks for telefon regning så køre jeg jo ikke den ind via indkøbsmodul, og får derfor et helt andet bilagsnummer..
Laver 2 mapper med bilag. Det fleste har jo en række administrations-bilag (telefon, forsikringer, husleje) som bogføres i fianns og dermed har en anden bilagsserie. Disse sættes så i en mappe med finansbilag. Indkøb (typisk varekøb) sættes i en anden mappe, men stadig nummeret med bilagsnr, så det er nemt for revisoren.
Sørg for at de to bilagsserier ikke kan forveksles. Det er nemmere for revisoren.
mvh Maria
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.