Avatar billede sabeltiger81 Nybegynder
09. februar 2012 - 10:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word 2010 linjenumre

Jeg ved godt at linjenumre findes under sidelayout, men spørgsmålet går på om jeg kan få vist linjenumre og samtidig få word til at ignorer dem når der udskrives.
Avatar billede vedikkeit Praktikant
16. februar 2012 - 13:29 #1
Der er kke andet for end at du slår linjenummerering fra inden udskrift.
Avatar billede sabeltiger81 Nybegynder
14. marts 2012 - 16:27 #2
Dette fandt jeg selv ud af, at man kan højre klikke i bunden af word 2010 eller 2007. Når man højreklikker får man mulighed for at sætte flueben i linjenummer og så kan man nede til højre ud over at se antal sider man har skrevet, OGSÅ se hvilket linjenummer curseren står ved.

Og det var denne funktion jeg var ude efter. Beklager.