Avatar billede per_f Novice
09. februar 2012 - 11:46 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

screen capture til Mac

jeg vil meget gerne capture et youtube klip, lyd og billed. Jeg skal bruge det til at lave en DVD, udelukkende privat brug.
jeg har downloaded "capture Me", men det virker overhovedet ikke.
er der nogen der kender noget freeware til Mac der virker?
Avatar billede KHHP Juniormester
09. februar 2012 - 12:49 #1
Du kan benyte QuickTime Player og Soundflower. QuickTime kan tage både billede og lyd. Det Soundflower gør er at den gør det muligt at tage lyden direkte fra lydkortet, og derved ikke via din mikrofon.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2012 - 13:14 #2
atube cather kan det også
men husk at slå det FRA du ikke vil have med

man henter og converter videoer med den fra youtube

jeg bruger den sekv med glæde

http://atube-catcher.en.softonic.com/

m.v.h
Avatar billede per_f Novice
10. marts 2012 - 09:38 #3
tak for forslag,
jeg bruger firefox, og opdagede at der er et fedt add-on der hedder: downloadhelper, og det virker perfekt :)
Avatar billede per_f Novice
09. april 2012 - 16:09 #4
ok