Avatar billede computerhelp Nybegynder
12. februar 2012 - 19:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

video redigerings program - gratis

Hej jeg skal bruge et video redigeringsprogram, der SKAL være gratis. Det ville være super fedt, hvis nogle kunne hjælpe mig?? ;)
_tak på forhånd!!!
Avatar billede poko1 Ekspert
12. februar 2012 - 20:44 #2
Avatar billede pstidsen Novice
12. februar 2012 - 21:19 #3
Hvis man ikke kan nøjes med Windows Movie Maker, så kan du - hvis det er et program du kun skal bruge en gang - download 30 dages prøveversion på f.eks. Sony Vegas Pro som ellers normalt koster over 1000 kroner =)
Avatar billede computerhelp Nybegynder
15. april 2012 - 14:33 #4
pstidsen tak
Avatar billede pstidsen Novice
21. april 2012 - 13:38 #5
Hov du er kommet til at lukke selv. Næste gang skal du huske at give points til dem der har løst problemet.
Avatar billede mullebamse Nybegynder
10. november 2012 - 13:21 #6
hejsa jeg skal bruge en program hvor man kan lave noget video , men det skal kun over før til youtube eller facebook hvad det nu er. det skal være gratis

send gerne en link det vil være godt